رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران

پایان وقفه ۸ ساله تور دوچرخه سواری خزر

رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران گفت: تور بین المللی دوچرخه سواری خزر اواخر اردیبهشت در شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛صابر اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران در گفت و‌گویی با خبرنگار ما اظهار داشت: تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر اواخر اردیبهشت در شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

اکبرزاده افزود: مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله‌ای بین المللی رده‌سنی جوانان پس از وقفه ۸ ساله با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

وی بیان داشت: تور دوچرخه سواری بین‌المللی خزر در سه مرحله، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

همچنین علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع مسئولان هیات دوچرخه سواری استان و روسای هیات‌های دوچرخه سواری شهرستان‌ها گفت: دوچرخه سواری باید در باور و ذهن مردم جای گیرد و می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، دوچرخه سواری را در جامعه عمومی کنیم.
رجبی در ادامه بیان داشت: برای اینکه فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه جاری شود باید این رشته مفرح را همگانی کنیم چراکه دوچرخه سواری در سلامت آحاد جامعه نیز موثر است.وی همچنین افزود: دوچرخه سواری هم ورزش، هم تفریح و هم کمک به توسعه گردشگری است.