عیدی نساجی به هواداران

لیگ‌برتر فوتبال ایران| هم طلسم هم بعضی‌ها در قائمشهر شکست

در هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال ایران نساجی و شمس آذر در قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان نساجی موفق شد سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر از شمس آذر قزوین پذیرایی کرد.

نساجی که با کسب تنها ۱۲ امتیاز از ۱۹ بازی در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر ایستاده است این هفته در خانه با انگیزه کسب پیروزی به مصاف شمس آذر رفت.

آخرین پیروزی نساجی به هفته دوازدهم و برد خانگی برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد.

در سوی دیگر شمس آذر را می‌توان یکی از شگفتی‌های لیگ برتر بیست و سوم دانست.

این تیم در اولین تجربه لیگ برتری خود در جایگاه هشتم ایستاده و نمایشی درخشان با سعید دقیقی ارائه کرده است.

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی (۶۶-محمد عباس‌زاده)، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمدرضا آزادی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی (۴۶-هومن ربیع زاده)، امیر شبانی، محمد رضا رضایی (۸۹-سجاد بازگیر)، حسین گودرزی (۵۸-محمد پاپی)، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح (۸۰-سجاد جعفری)، امیرمحمد نسایی، فراز امام علی و عیسی مرادی

سرمربی: سعید دقیقی

در این دیدار جذاب که همزمان با شهرآورد پایتخت بود، استقبال خوبی از این دیدار شد و هواداران نساجی ثابت کردند که جز نساجی هیچ تیمی برایشان مهم نیست.

نساجی که امروز در کنار زمین ساکت الهامی‌ را به دلیل محرومیت نداشت، با انگیزه زیادی برای کسب پیروزی پا به میدان گذاشت.

تلاش شاگردان الهامی‌ در نیمه نخست جواب نداد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم نساجی برای برتری سراپا حمله شد و در نهایت موفق شد در دقیقه ۶۸ به گل برسد. پرتاب ارسال شده توسط غلامعلی بیگی با دخالت مدافعان از محوطه جریمه خارج شد و در شرایطی که توپ پله شده بود، با ضربه آکروباتیک و زیبای عبدی به قلب دروازه شمس آذر رفت تا نساجی یک بر صفر پیش بیوفتد.

در ادامه نیز دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه همدیگر ایجاد کردند اما دیگر گلی رد و بدل نشد تا نساجی بعد مدت‌ها به یک برد ارزشمند دست پیدا کند و سه امتیاز این دیدار را به نام خودش ثبت کند.

از مهمترین حواشی این دیدار به حضور پرشور تماشاگران نساجی می‌توان اشاره کرد. ساکت الهامی پیش از شروع بازی نیز توسط هواداران مصاحبه مورد تشویق قرار گرفت.

هواداران بانوان نساجی هم به مانند مردان در این بازی حضوری پرشور داشتند.

به گزارش مازنداسپرت، نساجی با این برد به آینده امیدوارتر شد و حالا باید صبر کرد و دید آیا ساکت الهامی‌ می‌تواند سهمیه نساجی را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر!؟