نساجی همیشه مظلوم.....

مربی نساجی: کلی عقب‌افتادگی داریم و در حق الهامی هم اجحاف شد

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: محرومیت ۲ جلسه‌ای اجحاف در حق ساکت الهامی است.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از بازی نساجی و شمس آذر قزوین در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: خوشحالم یک بار دیگر در شهر خاطره‌انگیز قائمشهر در خدمت هستیم و خاطرات خوبی در این شهر داریم. فردا با تیم‌ خوب شمس آذر بازی داریم. جایگاه جدولی این تیم نشان‌دهنده کیفیت و تلاش کادرفنی و بازیکنانش است.وی افزود: یک تمرین خوب در ورزشگاه شهید وطنی داشتیم که کلی خاطره خوب را برای ما زنده کرد.
از هواداران عاشق‌مان کلی انرژی مثبت گرفتیم. فردا هم نباید این انرژی مضاعف را از ما دریغ کنند و باید کنارمان باشند. امیدوارم فردا خوشحال‌ترین مردم کشورمان باشند.
مربی نساجی درمورد محرومیت ۲ جلسه‌ای ساکت الهامی، توضیح داد: با کمال تواضع، احترام و تمکین در مقابل قانون و کمیته انضباطی در حق ساکت الهامی و باشگاه نساجی اجحاف شد‌. قطعا باشگاه پیگیر هست و لایحه خود را ارائه می‌کند اما حکم را قبل از مهلت ۴۸ ساعت قانونی برای صدور لایحه باشگاه صادر کردند.
از کمیته انضباطی می‌خواهم یک بار دیگر فیلم بازی ما با صنعت نفت را بازنگری کنند‌. در آن بازی الهامی شروع‌کننده داستان نبود. اصلا او داخل زمین نرفت و در این مورد اغماض، بزرگ‌نمایی و اجحاف شد. امیدوارم بازنگری شود. باشگاه هم از مجاری قانونی حق و حقوق خود را پیگیری می‌کند و ان‌شاءالله بتوانیم به این حق برسیم.

صداقت ادامه داد: در نساجی کلی عقب‌افتادگی داریم که تیم قعرنشین جدول است. باید این عقب ماندگی را به کمک بازیکنان، هواداران، پرسنل باشگاه و هرکسی که توان دارد جبران کنیم. حتی یک کارت زرد، یک کارت قرمز و تصمیماتی به این شکل به تیم ما ضربه می‌زند. به حد کافی شکننده هستیم و باید مراقب‌مان باشید. توقع داریم فقط عدالت رعایت شود و دنبال مسئله خاصی نیستیم.
این روزها بیشتر از همه نیاز داریم اتفاقات خوب برای ما بیفتد.
وی عنوان کرد: می‌خواهیم در داوری دقت‌نظر بیشتری شود. همه بازی‌ها برای جبران این عقب‌افتادگی حساس است.
در هیچ یک از تصمیم‌های اشتباه عمدی در کار نیست اما همین‌ها می‌تواند لطمه بزرگی به ما بزند زیرا در انتهای جدول هستیم و هر بازی حکم فینال را برای نساجی دارد.
خواهش می‌کنم به این موارد دقت شود تا با فراغ بال بیشتر انرژی خود را در مستطیل سبز بگذاریم. امیدوارم خواسته‌ هواداران قائمشهری، مازندرانی و بسیاری از افراد شمال کشور که خواسته یا ناخواسته درگیر نساجی هستند برآورده کنیم.