در انتظار لیگ برتر

لیگ دسته یک مردان؛ مهرگان نور در یک قدمی فینال

تیم‌های مهرگان نور و گل گهر سیرجان با پیروزی در بازی نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان یک گام به مرحله فینال این رقابت‌ها نزدیک‌تر شدند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور امروز (جمعه چهارم اسفند ماه) در سالن خانه والیبال برگزار شد.

در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های مهرگان نور، آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان، مس سونگون و صنعتگران امید با کسب دو پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

در نخستین دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مهرگان نور از ساعت ۱۵ به مصاف مس سونگون ورزقان رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار تیم مهرگان نور با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید تا یک گام به صعود به فینال نزدیک شود.

مسعود یزدان‌پناه نماینده سازمان لیگ، امیر صداقت ناظر داوری، امید فولادی‌وندا داور اول، مجتبی بیداریان داور دوم و داور ویدئوچک محمد عشقدوست در این دیدار بودند.

در دومین مسابقه دور رفت نیمه‌نهایی آکادمی گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ به مصاف صنعتگران امید رفت و سه بر یک به پیروزی رسید تا پس از مهرگان نور این تیم هم یک گام به فینالیست شدن نزدیک شود.

گل‌گهر در این دیدار با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا امید بیشتری نسبت به حریف برای حضور در فینال داشته باشد.

خلیل یگانه مجد به عنوان نماینده سازمان لیگ و حمید راهجردیان به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند.

ابراهیم فیروزی داور اول، مهرداد شوشتری داور دوم و امید فولادی‌وندا داور ویدئوچک این دیدار بودند.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک مردان روز یکشنبه ششم اسفند ماه برگزار خواهد شد.