در آستانه برگزاری جام باشگاه‌های جهان

از مشخص شدن کشتی‌گیران خارجی بانک شهر تا پیشنهاد رسمی فدراسیون کشتی فرانسه به رضا یزدانی

برای حضور در جام باشگاه‌های جهان، کشتی‌گیران خارجی بانک شهر مشخص شدند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان طی دو روز شنبه و یکشنبه هفته آینده در شهرستان تنکابن برگزار می‌شود.

بانک شهر که در لیگ برتر ۱۴۰۲ قهرمان کشور شد، نماینده ایران در این دوره از رقابت‌هاست و برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان از ۷ تیم خارجی از جمله روسیه، بلاروس و گرجستان دعوت به عمل آمده است.

عباس گادژی ماگمادوف و ماگومدرسول گاژی‌ماگمادوف که طی چند سال اخیر کشتی‌گیران روسی بودند که در کنار تیم‌های رضا یزدانی حضور داشتند، در این رقابت‌ها نیز قرار است تیم بانک شهر را همراهی کنند.

پیشنهاد رسمی فدراسیون کشتی فرانسه به رضا یزدانی

رئیس فدراسیون کشتی فرانسه در نامه‌ای خطاب به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان درخواست کرد تا دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز کشتی آزاد جهان برای برگزاری یک دوره آموزشی راهی پاریس شود.

متن نامه به شرح زیر است:

آقای علیرضا دبیر

رئیس فدراسیون کشتی ایران

موضوع: دعوت از رضا یزدانی برای دوره آموزشی لیدر

فدراسیون کشتی فرانسه خرسند است که علاقه خود را برای دعوت از رضا یزدانی به منظور هدایت یک دوره آموزشی از ۲۵ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت به عنوان بخشی از آمادگی کشتی‌گیران فرانسوی نخبه‌ای که مدال‌های بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را هدف قرار داده‌اند، اعلام کند.

موفقیت اخیر او در لیگ برتر کشتی آزاد ایران مربیگری و مدیریت ورزشکاران بین المللی ما را برانگیخت تا امکان حضور او را در برنامه تمرینی خود فراهم کنیم.

مستدعی است در جهت تسهیل رابطه و هماهنگی این امر اقدام لازم را مبذول فرمایید. علاوه بر این ما از هرگونه راهنمایی در مورد رویه‌ها و دریافت تاییدیه‌های لازم برای تحقق این همکاری قدردانی می‌کنیم.