ملی پوشان نوجوان تنیس تقدیر شدند

روز ویژه ستاره‌های ملی پوش تنیس مازندران

طی مراسمی ملی پوشان و افتخارآفرینان آینده‌ساز تنیس استان مازندران در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تجلیل شدند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛ طی مراسمی ملی پوشان و افتخارآفرینان آینده‌ساز تنیس استان مازندران در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تجلیل شدند.

پنجشنبه ۲۶ بهمن، با حضور امیر دریایی رئیس هیات تنیس استان مازندران، ملی پوشان و آینده سازان تنیس مازندران تقدیر شدند.

امیر دریایی رئیس هیات تنیس استان مازندران در این مراسم، توجه و حمایت از آینده سازان تنیس را جزو اولویت‌های هیات عنوان کرد و اظهار داشت: آینده درخشان تنیس استان برای کسب افتخارات بزرگ در رقابت‌های ملی و بین‌المللی و تقویت تیم‌های ملی در گرو توجه ویژه به رده‌های پایه است.

دریایی ضمن قدردانی از حمایت خانواده‌های ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌ها، افزود: شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت و انگیزه در بین ورزشکاران و حفظ آمادگی ورزشکاران، جزو دیگر اهداف در استان مازندران است.

وي در ادامه با بیان اینکه، مازندران از مناطق مستعد ورزش تنيس در كشور است و ابراز اميدواري كرد: با تلاش تمامی هیات‌های شهرستانی اين استان در چهار سال آينده شاهد افزايش ملی پوشان دختر و پسر مازندرانی و همچنین شاهد موفقيت‌هاي تنيسورهاي مازندران در عرصه هاي ملي و بين المللي باشيم.

گفتنیست؛ در این مراسم از ارغوان امیرخانلو، گلسا‌ رحیمیان، هانا شعبانپور، ملینا عباس زاده، سام پازوکی، کیارش صادقی، ساتیار‌ حدادیان، هاوش عرب خزائلی، بردیا نصرالله پور، امیرعلی نجفی، مانی کاردان، هانیتا‌ عمرانی، دنیز دهستانی، آوش محمودی، بردیا نصرالله پور ملی پوشان سال ۱۴۰۲ تنیس استان مازندران تقدیر و تجلیل شد.