رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام کارگری ایران؛

درخشش مازنی‌ها در مسابقات پرورش اندام کارگری کشور

رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون کارگری کشور گفت: ۴۸۰ شرکت کننده از ۲۰ استان کشور در دهمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کارگری کشور حضور داشتند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛علی داداشلو رئیس مازندرانی انجمن بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ساری، در خصوص این مسابقات اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات کارگران قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز برگزار شد.

داداشلو در خصوص نتایج کسب شده توسط مازندرانی‌ها گفت و افزود: ورزشکاران زیادی از استان مازندران در این رقابت‌ها حضور داشتند که در نهایت، تیم مازندران در مسابقات کارگران کشور موفق به ۵ کاپ قهرمانی شد.

وی ادامه داد: ورزشکاران مازندرانی در بخش تیمی در رشته‌های پروش اندام اول، فیزیک دوم، فیزیک کلاسیک سوم، بادی کلاسیک سوم و در بخش فیتنس سوم شدند.

داداشلو بیان کرد: این مسابقات همزمان با نزدیک شدن به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادواره شهدای کرمان به میزبانی هیأت ورزش‌های کارگری استان البرز با حضور بیش از ۴۸۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: ورزشکاران در دسته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، گمیز کلاسیک، ماسکولار، فیتنس با یکدیگر به رقابت کردند.

داداشلو تصریح کرد: این مسابقات طبق مقررات فدراسیون جهانی IFBB برگزار و با نظارت و داوری داروان فدراسیون وکمیته فدراسیون کارگری کشور، برگزار گردید.

رئیس انجمن بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون کارگری کشور خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت این فدراسیون، پوشش بیمه تامین اجتماعی برای تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقه الزامی است.

داداشلو از نتایج تیمی دهمین دوره مسابقات قهرمانی کارگران کشور گفت و بیان کرد: در بخش پروش اندام، استان مازندران اول، البرز دوم و شهریار تهران سوم شدند.در بخش فیزیک کلاسیک، البرز اول، شهریار تهران دوم، مازندران سوم شدند.

وی ادامه داد: در بخش بادی کلاسیک البرز اول، مازندران دوم و شهریار تهران سوم شدند. در بخش فیزیک شهریار تهران اول، مازندران دوم و گیلان سوم شدند.در بخش فیتنس هم تهران اول، تیم دکتر بهروزی فارس دوم و مازندران عنوان سوم را کسب کرد.