در دیدار جامعه ورزش با رهبری مطرح شد

امیرحسین زارع: دوچندان شدن انگیزه ورزشکاران با صحبت‌های رهبری

امیرحسین زارع در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: پیام‌های محبت‌آمیز رهبر انقلاب درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛آزادکار طلایی ایران در دیدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر و تشکر را داریم و پیام‌های محبت آمیز شما درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

متن صحبت‌های امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آسیا و جهان به شرح زیر است.

خداوند را شاکرم که به‌عنوان نماینده جامعه بزرگ ورزش در خدمت حضرتعالی فرصت صحبت پیدا کردم.

ابتدا ناراحتی، تاسف و تاثر خود را از مشاهده صحنه‌های دلخراش غزه ابراز داشته و این جنایات غیرانسانی را محکوم می‌کنیم.

از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر و تشکر را داریم و پیام‌های محبت آمیز شما درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

 همانطوریکه حضرتعالی بارها فرمودید امروزه ورزش و اتفاقات آن یک رویداد بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی محسوب می‌شود.

شمار عظیم علاقمندان آن در سراسر جهان حاکی از نگاه کارشناسانه شما به این مقوله است و امروزه از ورزش می توان به عنوان یک ظرفیت بالقوه در ابعاد فوق استفاده کرد.

حضور قهرمانان رشته‌های ورزشی کشور عزیزمان و حساسیت رویارویی آنها با رقبای خارجی می‌تواند در انسجام ملی و تعصب غرور مذهبی و ملی تاثیرگذار باشد.

در پایان جا دارد از تاکیدات حضرتعالی در خصوص حمایت از ورزش و ورزشکاران تشکر کنیم.

به گزارش فارس، امیرحسین زارع که به‌عنوان خادم امام رضا (ع) نیز است، اخیرا مدال طلای بازی‌های جهانی و آسیایی خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرده بود.