راه نیمه تمام ..

بازی‌های آسیایی| چرا وزنه‌بردار مازندرانی انصراف داد!؟

وزنه‌بردار کشورمان به دلیل مصدومیت از بازی‌های آسیایی کنار رفت.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛آیت شریفی که در حرکت یکضرب وزنه ۱۸۵ را مهار کرد و در رده چهارم قرار گرفت روی حرکت سوم یکضرب و زیر وزنه ۱۹۳ دچار مصدومیت شد و با تشخیص پزشکان از ادامه رقابت‌های انصراف داد.

علی داودی دیگر وزنه بردار کشورمان در این دسته است.پبش از این الهام حسینی در بخش بانوان در اواسط مسابقه مصدوم شده بود.

بازی‌های آسیایی| شریفی: برای اینکه سلامتی‌ام به خطر نیفتد، انصراف دادم

آیت شریفی نماینده وزنه برداری ایران در دسته فوق سنگین بازی‌های آسیایی هانگژو با تاکید بر این موضوع که سوای آسیب دیدگی زانو،آرنج دستش هم در حرکت پایانی یکضرب آسیب دید، در این خصوص اظهار داشت: در حرکت پایانی یکضرب وزنه چرخید و فشار زیادی به آرنج دستم وارد کرد. همان موقع حس کردم که آرنجم آسیب دید. به همین دلیل با صلاحدید کادرفنی تصمیم گرفتم برای اینکه سلامتی ام به خطر نیفتد از ادامه کار در دوضرب انصراف دهم.

شریفی ادامه داد: فعلا که روی بد سکه به من افتاده و هر چه میزنم به در بسته می خورد. آن از جهانی که آسیب دیدگی زانو دستم را از مدال کوتاه کرد.این هم از بازی های آسیایی که آرنجم آسیب دید و مدال به همین راحتی از دستم پرید.

ملی پوش دسته وزنی ۱۰۹+ کیلوگرم درخصوص برنامه آینده اش برای ادامه مسیر قهرمانی تاکید کرد: فعلا که آسیب دیدگی ها اجازه نمی دهد نتیجه زحماتم را بگیرم. فعلا باید برگردیم ایران و بعد از ام آر آی از دستم ببینم شرایط و میزان آسیب دیدگی چقدر است تا بعد از درمان دوباره تمریناتم را از سر بگیرم. فعلا به چیزی فکر نمیکنم چون ذهنم با این ناکامی ها بهم ریخته است.»