لیگ قهرمانان آسیا

خبرها و حواشی داغ پیش از دیدار نساجی الهلال

نشست خبری مهدی رحمتی پیش از دیدار با الهلال با اتفاقات و حواشی عجیب غریبی همراه بود.

به گزارش مازنداسپرت؛سرمربی تیم نساجی گفت: فردا با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم.

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال، اظهار داشت: فردا با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم. چندین سال در مسابقات قهرمانی‌های زیاد و نتایج خوبی گرفته است.

وی افزود: این تیم امسال با توجه به بازیکنانی که جذب کرده شرایط متفاوتی در آسیا دارد. در کل شرایط فوتبال عربستان خیلی خوب است ولی ما هم یک تیم بسیار جوان، باانگیزه و ماجراجو هستیم. امسال برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

رحمتی گفت: به دنبال اهداف بسیار بزرگی هستیم که مطمئناً با برنامه ریزی خوب در سال‌های آینده با جوانان خوبی که داریم، به آن‌ها خواهیم رسید.

 

سرمربی نساجی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: شرایط نامناسب و نامطلوب این ورزشگاه را من نباید پاسخگو باشم. در بازدیدی که داشتیم تلاش می‌کردند وضعیت چمن بهتر شود ولی مسلما هرچقدر هم تلاش کنند این اتفاق برای این بازی نمی‌افتد.

وی افزود: در بازی فردا انگیزه‌های خیلی زیادی داریم که خوب بودن یا بد بودن زمین را برای ما بی اهمیت می‌کند. فردا هواداران را در کنار خودمان داریم و می‌توانیم از انرژی مثبتشان استفاده کنیم.

 

رحمتی تصریح کرد: خودمان را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده‌ایم. مطمئناً تک تک بازیکنان آماده هستند. می‌دانند چه شرایطی هست و چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. با تلاش بچه‌ها، حمایت هواداران و به امید خدا از زمین سربلند بیرون می‌آییم.

 

وی در مورد احتمال برنده نشدن نساجی در بازی فردا، گفت: تمام بازیکنان الهلال ملی پوش هستند. همه مهره‌های تاثیرگذار هستند ولی من برای بازی فردا ۲۵ ستاره ‌در تیمم دارم. تک تک آن‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارند و می‌توانید این را در بازی فردا ببینید. بازیکنی که با تمام توان و تمرکزش بازی کند، یک ستاره است.

 

رحمتی در مورد اینکه امتیازگیری نساجی در بازی فردا چقدر به صعود از گروه کمک می‌کند، اظهار داشت: الان نباید یه صعود کردن یا نکردن اهمیت بدهیم‌. بازی به بازی جلو می‌رویم. خداراشکر گام اول را خوب برداشتیم. شرایط نساجی با بقیه تیم‌ها در آسیا اصلا قابل مقایسه نیست. نمی‌خواهم بحث را باز کنم. یک تیم جوان هستیم که ماجراجویی در آسیا را شروع کردیم. بعد از بازی اول حال همه خوب بود. حس خیلی خوبی گرفتند. مطمئنم بازیکنان این ماجراجویی را با انگیزه و علاقه بیشتری دنبال می‌کنند. ان‌شاءالله بتوانیم نماینده شایسته و سربلندی برای کشور و استان مازندران باشیم.

 

سرمربی نساجی در خصوص اینکه گفته می‌شود خط خوردن چند بازیکن الاهلال باعث کاهش قدرت این تیم شده، عنوان کرد: قدرت الهلال در کدام قسمت این تیم است؟ اگر AFC اجازه نمی‌دهد شما اجازه بدهید! نمی‌شود گفت قدرت یک تیم با بودن یا نبودن بازیکنی کم و زیاد می‌شود. اتفاقا برای سرمربی الهلال خیلی خوب است که ۹-۸ بازیکن خارجی دارد و می‌تواند برای هر بازی از ۵ نفر استفاده کند.

 

وی افزود: بودن یا نبودن یک نفر در قدرت تیمی تاثیری ندارد و نفراتشان را بر اساس بازی با ما انتخاب کرده‌اند. تمام نفرات خط حمله این تیم هستند. فکر نمی‌کنم قدرتش کم شده باشد.

 

رحمتی در‌مورد حرکت ناپسند نیمار در بازی قبلی، گفت: ترجیح می‌دهم وارد این مسئله نشوم. در حیطه وظایف من نیست‌. ان‌شاءالله در ادامه اتفافات بهتری بیفتد.

 

در دقایق پایانی کنفرانس، صحبت‌های زامهران به دلیل قطع برق ناتمام ماند و سرمربی نساجی به خبرنگاران گفت در کنفرانس بعدی با خودتان فانوس بیاورید!

زامهران: بازی مقابل الهلال پرستاره و پرافتخار برای ما مهم است

بازیکن تیم فوتبال نساجی به بازی با الهلال واکنش نشان داد.

حسین زامهران در نشست خبری پیش از بازی الهلال عربستان، اظهار داشت: من و تمام بازیکنان الهلال می‌دانیم فردا روز مهمی برای نساجی است. مقابل یک تیم پرستاره و پرافتخار بازی داریم‌ که قطعا بازی سختی است‌.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم با تمرکز بالا بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم و در آخر بتوانیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

 

بازیکن نساجی درخصوص اینکه تعطیلی لیگ آیا به تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا ضربه نزده است، توضیح داد: قطعا بازیکن با تعطیلی رقابت‌ها از شرایط مسابقه دور می شود و هر چه بازی دوستانه کنید، شرایطش با بازی رسمی فرق خواهد کرد.

پایان نشست خبری سرمربی و بازیکن نساجی با قطعی برق و کنایه رحمتی

نشست خبری مهدی رحمتی پیش از دیدار با الهلال با اتفاقاتی همراه بود.

در شرایطی که نشست خبری مهدی رحمتی و حسین زامهران ، سرمربی و بازیکن نساجی پیش از بازی با الهلال قرار بود از ساعت ۱۶ امروز برگزار شود، قطعی برق سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی این نشست را برای دقایقی به تاخیر انداخت.

 

در میانه نشست نیز قطعی مجدد برق سبب شد با نظر افسر رسانه ای این مسابقه نشست به اتمام رسید.

 

مهدی رحمتی نیز با کنایه نسبت به این موضوع اظهار داشت: به جای برق از فانوس استفاده می‌کردید!

 

خسوس: امیدوارم نساجی مقابل الهلال فوتبال بهتری نسبت به نوبهار بازی کند

سرمربی الهلال گفت: این مسابقه فرصتی است تا نساجی بتواند قابلیت‌هایش را نشان بدهد.

ژرژ خسوس در نشست خبری پیش از بازی با نساجی گفت:فردا بازی تاریخی را با نساجی پیش رو داریم. الهلال به عنوان قهرمان پیشین این دوره در این مسابقه شرکت می‌کند.می‌دانیم بازی سختی را پیش رو داریم. نساجی تیم پراشتیاقی است و از طرفی خود این مسابقه تعیین کننده خواهد بود. فرصتی است تا نساجی بتواند قابلیت‌هایش را نشان بدهد.

 

وی افزود: هنوز زمین را ندیده‌ام و شرایطش را نسنجیده‌ام اما امیدوارم کیفیت بهتری پیدا کرده باشد. در بازی اول ما حریف ازبکستانی خیلی دنبال فوتبال بازی کردن نبود و بیشتر با افتادن بازیکنان دنبال اتلاف وقت بودند. امیدوارم فردا بازی بهتری را شاهد باشیم و بیشتر به فوتبال بپردازیم.

 

سرمربی الهلال در خصوص اینکه این تیم فردا باید به مصاف صدرنشین گروه برود، توضیح داد: خیلی به این بازی امیدواریم که خوب از آب دربیاید. حریف ما هم بسیار مشتاق است بازی خوبی ارائه بدهد. طبیعی است بسیار دونده ظاهر خواهند شود و به هیج وجه کم کاری نمی کنند.

 

خسوس تاکید کرد: الهلال برای کنترل این نقطه قوت باید کیفیت خوبی از خودش نشان بدهد. نساجی به دلیل میزبانی از شرایط روحی بهتری برخوردار است و ما هم همیشه سعی می‌کنیم در بازی هایی که میهمان یا میزبان هستیم، بهترین کیفیت را نشان بدهیم. امیدوارم نساجی نسبت به حریف ما در بازی قبلی فوتبال بهتری را ارائه بدهد.

 

وی درخصوص اینکه با توجه به کری شدید الهلال و النصر آیا بازی پرسپولیس مقابل هم تیمی‌های کریستیانو رونالدو تاثیری روی تیمش داشته یا نکته‌ای از آن برداشته است، توضیح داد: بازی قبلی را همه دیدیم. با اینکه النصر در پایان برنده بود اما به سختی حریفش را شکست داد. ما هم می‌دانیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بسیار مبارزه می‌کند‌. ما هم متوجه هستیم بازی سختی را پیش رو داریم و برای آن آماده هستیم.

سرمربی پرتغالی الهلال درمورد اینکه پس از تساوی اخیر یک شبکه ایتالیایی به نام رای اسپورت اعلام کرد او با نیمار دچار اختلاف شده است و این بازیکن از شرایط فنی الهلال رضایت ندارد، گفت: نمی‌خواهم‌به چیزی که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده دامن بزنم یا جلوتر بروم. حضور نیمار یا هر ستاره دیگری در یک تیم سبب جلب توجه خیلی از رسانه‌ها شده و مطالبی مطرح می‌شود. اینگونه نیست پشت اسم بازیکنان بزرگی که در اختیار دارم، پنهان شوم.

 

وی افزود: ما با هم دوست هستیم ورابطه خوبی داریم. افتخار می‌کنم که با نیمار یا سایر ستارگانی که در اختیار دارم همکاری می‌کنم.

دروازه‌بان الهلال: می‌دانم تماشاگران ایرانی چقدر هیجان زده هستند اما باید برتری خودمان را نشان بدهیم

محمد الاویس گفت: ستارگان باعث پیشرفت فوتبال آسیا خواهند شد

محمد العویس در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم الهلال و نساجی درمورد اینکه چقدر امیدوار است حضور ستارگان فوتبال جهان به بالا رفتن سطح فوتبال عربستان کمک کند، اظهار داشت: همه این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند بنابراین پیشرفت خوبی برای این قاره و فوتبال سعودی خواهد بود.

دروازه‌بان الهلال گفت: همه آنالیز تیم ما براساس یک گروه است. هر کسی ارزش افزوده خودش را به گروه اضافه می‌کند و همه این‌ها کمک می‌کند که در نهایت فوتبال عربستان و آسیا پیشرفت کند.

 

وی در مورد اینکه فردا بعد از مدت‌ها استادیوم آزادی با حضور تعدادی زیادی از هواداران میزبان این مسابقه خواهد بود، عنوان کرد: استادیوم آزادی بسیار لذت بخش است و فوتبال بازی کردن در آن بسیار جذاب است. بار اولم نیست و قبلا هم اینجا بازی کرده‌ام می‌دانم تماشاگران ایرانی چقدر هیجان زده هستند. امیدوارم فردا بتوانیم برتری خودمان را نشان بدهیم.

اقدام عجیب یک گزارشگر در جریان تمرین الهلال+ فیلم

تمرین تیم الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی با حاشیه عجیبی همراه شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال الهلال عربستان پیش از بازی با نساجی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز شد.

 

کیفیت نامطلوب زمین ورزشگاه آزادی سبب تعجب بازیکنان تیم عربستانی شد.

 

نیمار، کولیبالی، الکساندر میتروویچ، مالکوم و میشل ستارگانی بودند که در این تمرین شرکت کردند.

 

یکی از ناظران AFC با اشاره به فیلم بردای از روی سکوها ار عوامل بازی خواست مانع این کار شوند.

 

بازیکنان الهلال با شور و نشاط خاصی مشغول برگزاری این تمرین بودند.

 

یکی از گزارشگران پسرخود را به درون ورزشگاه آورده بود که ممانعت عوامل انتظامی از ورود فرزند این گزارشگر، سبب سر و صدای او در زمان برگزاری تمرینات و تعجب عوامل تیم الهلال شد.

 

مربی دروازه بانان تیم الهلال درخواست کرد که دروازه های تمرینی وارد زمین شود اما این امر در شرایطی که نفرات این تیم مشغول تمرین بودند و ۱۰ دقیقه از تمرین گذشته بود با دقایقی تاخیر وارد زمین شد.

 

در آخرین تمرین نساجی پیش از بازی با الهلال چه گذشت؟

آخرین تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از بازی الهلال از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از بازی الهلال از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

 

* طبق درخواست ناظر AFC خبرنگاران از جایگاه CIP نظاره‌گر این تمرین شدند.

 

* داوران چینی بازی قبل از حضور بازیکنان نساجی در زمین، به تمرین کردن پرداختند.

* در زمان آبیاری زمین، حنیف عمران‌زاده با دویدن از زیر یکی از فواره‌ها رد شد ‌که این امر منجر به شادی و خنده بازیکنان نساجی شد.

 

* مهرداد عبدی، کاپیتان تیم نساجی که در بازی قبلی مقابل بمبئی سیتی هندوستان دچار مصدومیت از ناحیه گونه شد، به صورت اختصاصی دور زمین نرم دوی می‌کرد.

 

* با وجود بهتر شدن کیفیت زمین ورزشگاه آزادی به نسبت دیدار پرسپولیس و النصر ، همچنان این زمین کیفیت پایینی برای یک مسابقه بین‌المللی دارد.

* پس از انجام کارهای بدنی، شاگردان مهدی رحمتی به ۳ گروه تقسیم شده و به تمرین آقا وسط پرداختند.

 

* در میانه‌های تمرین نساجی، نورافکن‌های ورزشگاه آزادی روشن شد.

 

* محمدرضا آزادی، دیگر بازیکن مصدوم نساجی در بازی با بمبئی نیز امروز بدون مشکل در کنار هم تیمی‌هایش مشغول تمرین بود.

 

 

 

پایان پیام /