یک خرید تازه برای هورسان

لیگ والیبال قرعه کشی شد؛ هورسان حریفانش را شناخت

مراسم قرعه‌ کشی سی ‎و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال ایران با حضور مشاور امور اجرایی رئیس فدراسیون والیبال، سرپرست دبیر کلی و رئیس سازمان لیگ و نمایندگان ۱۴ تیم ‌لیگ برتری در تهران برگزار گردید.

به گزارش مازنداسپرت؛ مراسم قرعه‌ کشی سی ‎و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال ایران با حضور مشاور امور اجرایی رئیس فدراسیون والیبال، سرپرست دبیر کلی و رئیس سازمان لیگ و نمایندگان ۱۴ تیم ‌لیگ برتری در تهران برگزار گردید.

در این نشست مصوب شد که فصل جدید رقابت ها از یکشنبه ۳۰ مهر آغاز شود و پایان دور رفت ۳ دی، شروع دور برگشت ۱۳ دی، پایان مرحله مقدماتی ۲۰ اسفند و آغاز پلی آف ۵ فروردین سال آینده است و ساعت برگزاری دیدارها ساعت ۱۶ می باشد.

برنامه هفته اول لیگ برتر والیبال ایران

ایفا سرام اردکان – شهرداری گنبد

مس رفسنجان – طبیعت اسلامشهر

فولاد سیرجان ایرانیان – هورسان رامسر

پاس گرگان – نیان الکترونیک مشهد

گیتی پسند اصفهان – شهرداری ارومیه

سایپا تهران – شهداب یزد

پیکان تهران – چادر ملو اردکان

در پایان ۲۶ هفته مسابقات به صورت رفت و برگشت، ۸ تیم اول و ۴ تیم آخر جدول راهی مراحل متمرکز پلی آف و پلی اوت می شوند و ۲ تیم نیز به لیگ یک سقوط خواهند نمود.

قلیچ نیازی به هورسان پیوست

 

آرمین قلیچ نیازی سرعتی زن تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با امضای قراردادی رسمی به تیم هورسان رامسر ملحق شد.

 

قلیچ نیازی ۱۸ ساله و اهل شهر گمیشان استان گلستان است که سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان ایران و باشگاه های شهرداری گنبد و شمس را دارا می باشد.

 

مدافع وسط جدید و ۲۰۲ سانتی متری تیم هورسان افتخاراتی چون نائب قهرمانی مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و جهان، قهرمانی رقابت های بزرگسالان آسیای میانه و لیگ برتر نوجوانان ایران و همچنین عنوان بهترین سرعتی زن نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۳ را در کارنامه دارد.