سرمربی نساجی پیش از بازی با پرسپولیس

فعلا به بازی پرسپولیس فکر می‌کنم و بعد استقلال!

سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: خیلی وقت است که در فوتبال هستم و فردا مثل همیشه حرفه‌ای رفتار می‌کنیم.

به گزارش مازنداسپرت، کارلوس هرناندس، سرمربی اسپانیایی نساجی در نشست خبری پیش از بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس ابتدا در خصوص شرایط قراردادش با نساجی صحبت کرد و اظهار کرد: در خصوص قراردادم، هنوز اتفاقی رخ نداده است، فعلا فقط نگران بازی فردا هستیم و فقط به این بازی فکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بعد از آن هم به بازی برابر استقلال فکر خواهیم کرد.

سرمربی نساجی در خصوص ترکیب بازی فردا گفت: در بازی فردا هم تصمیم‌گیری با من است که چه کسی بازی می‌کند یا خیر!

 

کارلوس هرناندس در خصوص غایبین تیمش هم صحبت کرد و افزود: در بازی فردا، حردانی یکی از مصدومانی است که هنوز بهبود نیافته و مهدی نظری هم کمی کسالت دارد.

 

وی با بیان اینکه کریم اسلامی هم در لیست قرار دارد، گفت: فردا مثل همیشه تمام توان‌مان را برای بازی خواهیم گذاشت.

 

این سرمربی اسپانیایی در خصوص بازی مهم برابر پرسپولیس تصریح کرد: خیلی وقت است که در فوتبال هستم و فردا مثل همیشه حرفه‌ای رفتار می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: هر اتفاقی که برای حریف رخ بدهد درباره آن صحبت نخواهم کرد چون ما حرفه‌ای کار می‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم و با حداکثر توان بازی می‌کنیم.

 

سرمربی نساجی در خصوص اتفاق ۳۱ سال پیش و برد نساجی برابر پرسپولیس هم صحبت کرد و گفت: شما می‌دانید که ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد اما فوتبال گذشته با الان فرق دارد. من دوباره تکرار می‌کنم، نساجی مازندران فردا یک بازی فوتبال انجام خواهد داد و ما همگی باهم هستیم، مثل همیشه بازی خواهیم کرد و بازهم تکرار می‌کنم با تمام توانایی، تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تیمش اظهار کرد: بازیکن فوتبال، حرفه‌ای است. همه آنها می‌خواهند اینجور بازیهای حساس را انجام دهند. برای من این بازی دیدار متفاوتی نیست و مثل بازی با هوادار یا سایر تیم‌هاست.

 

سرمربی نساجی ادامه داد: تیم ما تا الان توانسته خودش را در لیگ نگه دارد و سقوط نخواهد کرد. ما یک بازی در جام حذفی داریم و همه بازیکنان قول دادند که برای دو بازی جام حذفی و بازی فردا آماده شوند. اگر بازیکنی صددرصد بازی نکند، نمی‌تواند در جام حذفی هم بازی کند.