غیبت ساکت الهامی !

در نشست خبری نساجی و هوادار چه گذشت !؟

سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی برابر هوادار گفت: برای مسابقات دشوار پیش رو انگیزه مضاعف داریم.

به گزارش مازنداسپرت؛ قرار بود نشست خبری پیش از بازی ساکت الهامی سر مربی تیم هوادار با حضور اصحاب رسانه در ساری برگزار شود که به دلیل عدم حضور این مربی لغو است.

الهامی در فصل گذشته سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بوده است.

کارلوس هرناندس سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری قبل از دیدار نساجی و هوادار در جمع خبرنگاران، در خصوص بازی تیمش برابر شاگردان ساکت الهامی، اظهار کرد: مثل همیشه این بازی هم سخت خواهد بود.

 

وی افزود: مقابل تیمی که بازیکنان با تجربه‌ای دارد و مربی آنها که سال گذشته همراه نساجی به قهرمانی در جام حذفی رسیده و از نظر تاکتیکی، تیم خوبی هستند بازی داریم.

 

هرناندس ادامه داد: ناگفته نماند تیم ما با قدرت آمده تا نتیجه خوبی از این مسابقه بگیرد.

 

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: می‌خواهیم با کمک هواداران عزیزمان که همیشه کمک حال ما بودند، دست پُر زمین را ترک کنیم و برنده این مسابقه خانگی شویم.

 

 

 

وی از غایبان نساجی در این دیدار گفت و افزود: احمد موسوی، کریم اسلامی، صابر حردانی، عباسی و … غایبان ما هستند ولی بازیکنانی که کنارمان حضور دارند، ۱۰۰ درصد از آمادگی لازم برخوردار هستند و تمام بچه‌های ما همیشه آماده‌اند تا روند خوب بازی قبل را ادامه دهیم.

 

هرناندس از انگیزه دادن هواداران به تیمش گفت و افزود: حضور تماشاگران در دیدار جام حذفی مقابل پیکان خیلی تاثیرگذار بود و انگیزه زیادی به بازیکنان داد و انتظار دارم لحظات خوبی را در کنار تماشاگران رقم بزنیم.

 

وی ادامه داد: با روحیه‌ای که از گذشته گرفتیم، برای مسابقات دشوار پیش رو انگیزه مضاعف داریم. در طول هفته بازیکنان ما با انگیزه زیادی کار کردند و از نظر روحی و روانی کاملا آماده دیدار با هوادار هستیم.

 

سرمربی نساجی در خصوص قرعه نساجی در جام حذفی که باید مقابل استقلال قرار بگیرد، صحبت کرد و بیان داشت: به تهران می‌رویم تا یک بازی انجام بدهیم و تمام تلاش‌مان را برای برد خواهیم کرد ولی فعلا تمام تمرکزمان را روی دیدار با هوادار گذاشتیم. تا بازی با استقلال راه طولانی داریم و نباید از الان صحبت کنیم.

دیدار نساجی و هوادار فردا در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.