اسکی مازندران در مسیر پیشرفت و توسعه !

مهرداد باباپور و همکارانش در هیات اسکی مازندران که از ابتدای سال تاکنون با برنامه و منظم برای فصل سر سال برنامه ریزی کرده بودند، حالا منتظر برداشت زحمات خود هستند. 

به گزارش مازنداسپرت؛ هرچقدر به فصل سرما نزدیک تر می‌شویم علاقمندی به ورزش های زمستانی بیشتر و بیشتر میشود. استان مازندران هم باتوجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت‌های موجود، جزو استان‌هایی است که ورزش های زمستانی در آن پرطرفدار است.

ارتفاعات مازندران و مخصوصا در زمان بارش برف، همیشه میزبان علاقمندان به ورزش‌های زمستانی است. از سویی دیگر عملکرد موفق هیات اسکی مازندران سبب شده تا علاقمندان بیشتری به این ورزش روی بیاورند.

مهرداد باباپور و همکارانش در هیات اسکی مازندران که از ابتدای سال تاکنون با برنامه و منظم برای فصل سر سال برنامه ریزی کرده بودند، حالا منتظر برداشت زحمات خود هستند.

برپایی همایش اسکی کوهستان در علم کوه کلاردشت، میزبانی از مسابقات رولر اسکی کشوری به نام فیزکاپ، برگزاری کلاس آموزشی رول اسکی برای آماده کردن بازیکنان رولر اسکی در دیزین و مازندران، کلاس تئوری داوری و برگزاری آزمون، مسابقات رول اسکی در توچال به مدت دو روز و مسابقات قهرمانی کشور و بین الملی در توچال، میزبان مسابقات رول اسکی کشوری و بین المللی فیزکاپ در مازندران بخشی از مهمترین فعالیت‌های هیات اسکی مازندران بود که نشان از برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده این هیات دارد.

باباپور بعنوان رییس هیات اسکی مازندران و سایر اعضای پرتلاش این هیات، و از همه مهمتر نقش تاثیرگذار نادیا ذوالفقاری مشاور عالی این هیات سبب شده تا حالا اسکی مازندران، نامش حسابی بر سر زبان‌ها بیاید و باید منتظر درخشش اسکی مازندران در سطح کشور باشیم.

با فرا رسیدن فصل سرما و علاقمندانی که حالا در این سرمای سوزناک، دلگرم هیات اسکی مازندران هستند، منتظر برپایی مسابقات و تورهای مختلف ورزشی، مخصوصا در ارتفاعات برفی مازندران هستند.

باید صبر کرد و دید، هیات اسکی مازندران چه برنامه های برای زمستان امسال در نظر گرفته است.

اسکی مازندران با وجود و حضور افرادی باتجربه در رأس این هیات، در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و قطعا در آینده از این هیات بیشتر و بیشتر خواهیم شنید.

قابل ذکر است، هم اکنون، مهدی و ابوالفضل تیر در اردوی تیم ملی اسکی صحرانوردی در شمشک هستند و زیبا کلهر ملی پوش اسکی آلپاین است که در شمشک تا آخر سال در اردو هستند.