حسن یزدانی یا کامران قاسمپور

چه کسی طلسم دیوید تیلور را میشکند؟!

شنیدیم با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد.

به گزارش مازنداسپرت؛ شنیدیم با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد.

 

در همین راستا شنیدیم خود کامران قاسمپور هم از این تصمیم و کشتی گرفتن در ۹۷ کیلوگرم راضی نیست و دیگر قصد ندارد خودش را در این وزن تست کند. از آنجایی که ۹۲ کیلوگرم جزو اوزان المپیکی کشتی آزاد نیست بنابراین فقط یک راه پیش پای کامران قاسمپور است و آن هم بازگشت به ۸۶ کیلوگرم است. وزنی که سال‌هاست همشهری‌اش حسن یزدانی در آن کشتی می‌گیرد اما گربه سیاهی به نام دیوید تیلور دارد!

 

شنیده‌ها حکایت از نسخه جدیدی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد؛ کشتی انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم میان حسن یزدانی و کامران قاسمپور. برنده عضو ۸۶ کیلویی تیم ایران در المپیک پاریس می‌شود و کشتی گیر مغلوب به دو وزن بالاتر صعود خواهد کرد!

 

به نظر شما حسن یزدانی که از لحاظ قد و قامت و قدرت بدنی کمی نسبت به کامران قاسمپور برتری دارد به ۹۷ کیلوگرم کوچ می‌کند تا همشهری‌اش طلسم دیوید تیلور را بشکند؟! باید منتظر ماند و دید!