در جلسه بررسی مشکلات و موانع حوزه ورزش بهشهر چه گذشت!؟ / عکاس: ابوالفضل گلابی

با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، نماینده شرق مازندران، فرماندار جلسه بررسی و پیگیری مشکلات حوزه ورزش و جوانان این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، عادل عالیشان در جمع مسئولان و فعالان حوزه ورزش و جوانان بهشهر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات موثر در این حوزه گفت : علیرغم کمبودها و مشکلات، به برکت نظام انقلاب اسلامی، بیش از ۵۴۰ پروژه سرپوشیده ورزشی در استان ساخته شده و سرانه ورزشی در مازندران به ۱٫۳ متر مربع رسیده که از برنامه جلوتر هستیم و مسئولان وظیفه دارند امید را به جامعه تزریق کنند و اقدامات صورت گرفته را تشریح کنند.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای گروه های مرجع ازجمله جامعه ورزش و جوانان گفت : باید از ورزشکاران و جوانان خود مراقبت نماییم و توجه ویژه به نیازها و خواسته های آنان داشته باشیم.

 

وی گفت : مازندران، حرف اول را در ورزش کشور می‌زند و لذا در اداره امور ورزش، در زیرساخت و در نگهداری نیازمند مشارکت بخش خصوصی و مردم هستیم.

 

عالیشان با اشاره باینکه به ظرفیت ورزش شرق مازندران وقف هستیم افزود؛ کل پروژه های نیمه تمام بهشهر به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و همه موظف هستیم باید برای محقق شدن اعتبارات مورد نیاز تلاش کنیم.

 

شریعتی نماینده شهرستان های بهشهر، گلوگاه و نکا نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان های شرقی گفت : دو پروژه ورزشی بالای ۸۰ درصد پیشرفت در بهشهر داریم که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

نماینده شرق مازندران حفظ و حراست از بیت المال را مورد توجه قرار داد و گفت : مراقبت و محافظت نکردن از اماکن ورزشی موجب تخریب و زیان به داشته های عمومی می‌گردد که برای جبران آن باید اعتبارات کلان صرف شود.

 

میرزایی فرماندار بهشهر نیز در این جلسه بیان داشت؛ مظلومیت و فقر حاکم بر ورزش شرق مازندران مشهود است و این در حالیست که این منطقه استعدادهای کم نظیری در حوزه ورزش و جوانان دارد.

 

وی افزود؛ توسعه متوازن و محرومیت زدایی از این مناطق نیازمند حمایت و همکاری همه مسئولان است و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی خواست مردم و مسئولان شهرستان است.

 

گفتنی است مجتبی رضایی رئیس ورزش و جوانان بهشهر نیز در این نشست آخرین وضعیت پروژه ها و اماکن ورزشی این شهرستان را تشریح کرد.

 

پیشکسوتان و فعالان حوزه ورزش و جوانان نیز، مشکلات و نارسایی های مرتبط با حوزه فعالیت خود را مطرح و خواستار پیگیری ویژه برای رفع موانع شدند.

 

اضافه می شود، مسئولان حاضر در این نشست برای بررسی دقیق تر، از پروژه های ورزشی این شهرستان بازدید بعمل آوردند و تصمیماتی را برای تسریع در روند تکمیل اتخاذ کردند.