پای رئیس فدراسیون به اردوی تیم ملی فوتسال باز شد/ تیشه گران: سه دوره قهرمان جهان هستیم و انتظارات از ما بالاست!

اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی در ساری و با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، رئیس ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مشاور استاندار، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی در ساری و با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، رئیس ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مشاور استاندار، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی برگزار شد.

پژمان احمدی سرپرست هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مازندران از این اردو گفت و اظهار داشت: استان مازندران به مدت یک هفته میزبان تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی است.

احمدی ادامه داد: این اردو در ساری و در مجموعه ورزشی ایثار درحال برگزاری است.

وی افزود: استان مازندران استان اول ورزش کشور است و برنامه داریم اردوهای بیشتری را برای ناشنویان در مازندران برگزار کنیم.

مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور در بازدید از اردوی تیم ملی در مازندران اظهار داشت: اینجا آمدیم تا از نزدیک سپاسگذاریم کنیم از عوامل استان مازندران که در برپایی این اردو فدراسیون را یاری کردند.

وی افزود: تیم ملی فوتسال دوازدهم آذرماه عازم مالزی خواهد شد و از سه ماه گذاشته تدابیری را اندیشیدیم تا در اولین دوره این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیشه گران بیان داشت: سه دوره است که در فوتسال قهرمان جهان هستیم و به همین دلیل امیدوار هستیم مثل تیم بزرگسالان در این رده سنی هم قهرمان جهان شویم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور گفت: به غیر از فوتسال در چهار رشته دیگر هم (تکواندو، کاراته، جودو و کشتی) هم اسفندها برای مسابقات آسیایی، اعزام داریم.

وی افزود: کار ما کار بسیار سختی است و در ورزش‌های ناشنویان به اندازه یک وزارت کار داریم. رشته های فعال زیادی داریم و امسال در المپیک ناشنویان سوم المپیک شدیم که به همین دلیل انتظارات از ورزش ناشنوایان بسیار زیاد است.

تیشه گران در پایان به حمایت از ناشنویان اشاره کرد و بیان داشت: از سایر استان ها هم انتظار داریم در کنار هیات های ما باشند.

محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه هم در بازدید از اردوی تیم ملی فوتسال گفت: این تیم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته و نشان داده می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان ایران باشد.

پرگر افزود: در کنار تمام تیم هایی که در این مسابقات هستند، ایران جزو مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات جهانی مالزی است.

وی در خصوص سایرمدعیان حاضر در این مسابقات گفت و بیان داشت: کشورهای اسپانیا، ایران، سوئیس و ژاپندحزو مدعیان اصلی این مسابقات هستند.

علی رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنویان هم در حاشیه تمرین امروز، اظهار داشت: تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان برای اولین بار تشکیل شده است و قرار است در مسابقات جهانی مالزی شرکت کنیم.

 

رعدی افزود: از بین ۶۶ بازیکنی که به این تیم دعوت شده بودند این تعداد بازیکن انتخاب شدند و با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد و به مسابقات جهانی خواهیم رفت.

گفتنیست؛ تیم ملی فوتسال ایران، بعد از پایان یک هفته اردو در مازندران آخرین تمرینات خودشان را در تهران برگزار. خواهد کرد و بعد عازم مالزی خواهد شد.