محسن زاهدی: به دنبال صعود به مرحله نهایی هستیم/ ایران میتواند شگفتی ساز جام جهانی باشد

سرمربی شاهین گرجی محله بهشهر گفت: فوتبال شرق استان به روزهای اوج خودش باز خواهد گشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن زاهدی سرمربی شاهین گرجی محله بهشهر نماینده استان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور اظهار داشت: دو هفته از لیگ را گذراندیم و خوشحالم که شهر بهشهر که سابقه طولانی در فوتبال استان داشت دوباره در سطح کشور حضور دارد.

زاهدی افزود: فوتبال و فوتسال بهشهر سرشار از استعداد است و خداراشاکریم انسان‌هایی در شهر هستند که برای زنده کردن فوتبال بهشهر زحمت میکشند.

فوتبالیست سال‌های نچندان دور فوتبال ایران در خصوص پیش رو بودن جام جهانی گفت: تیم ملی خوبی داریم و باید منتظر نتایج خارق‌العاده از تیم کی‌روش باشیم. بازیکنانی با کیفیتی داریم و پیش بینی من این است که تیم‌ملی میتواند شگفتی ساز باشد.

وی در خصوص شرایط تیم شاهین گرجی محله در لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: شرایط خوب است و ما تلاش میکنیم با بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی خوبی که داریم بتوانیم در پایان فصل به مرحله نهایی صعود کنیم.

زاهدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین فوتبال بهشهر گفت: فوتبال بهشهر جان تازه‌ای گرفته و این رویه و این همدلی را مدیون برادران فلاح هستیم که فوتبال شرق مازندران را بعد سال‌ها زنده کردند و روح تازه‌ای به این شهر دمیدند.