بی دقتی و دست پاچگی ضعف بزرگ نساجی / نقش کلیدی کریم اسلامی با تغییر پست!

دکتر آرمان رزقی کارشناس برجسته فوتبال کشور در خصوص دیدار تیم های نساجی و مس که با برتری شاگردان مطهری همراه بود، اظهار داشت: بازی تقریبا پایاپایی را در نیمه ی اول شاهد بودیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتر آرمان رزقی کارشناس برجسته فوتبال کشور در خصوص دیدار تیم های نساجی و مس که با برتری شاگردان مطهری همراه بود، اظهار داشت: بازی تقریبا پایاپایی را در نیمه ی اول شاهد بودیم.

 

وی افزود: نساجی سعی داشت با یک خط عقب تر بازی کردن کریم اسلامی در نقش فوروارد کاذب ، اوورلود میانی و برتری عددی ایجاد کند اما در نیمه ی اول با بازی بدون برنامه و ارسال‌های مستقیم و توپ از دست دادنهای مکرر در یک سوم حمله، نتیجه ای حاصل نشد.

این کارشناس بیان داشت: اما در نیمه ی دوم و با تعویض زامهران بر سرعت بازی نساجی اضافه شد و بازی این تیم شکل بهتری گرفت. بعد از گل اول که روی ضربه ی کرنر به ثمر رسید ، نساجی بازی را بهتر ادامه داد و مجددا شاهد بازی ترکیبی و روی زمین در کانالهای کناری بودیم که بازی را به طور کامل تحت کنترل تیم نساجی درآورد.

 

رزقی ادامه داد: کریم اسلامی هم در اجرای وظیفه ای که به او محول شده بود بویژه در نیمه ی دوم بسیار موفق عمل کرد و روی یک شوت زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در مجموع بازی برای نساجی در نیمه ی دوم به خوبی پیش رفت و مس در این بازی حرفی برای گفتن نداشت.

وی با بیان اینکه به نظر من نساجی دچار نواقصی است که باید هرچه سریعتر برطرف بشوند، افزود: عدم دقت در پاس های ارسالی از جناحین ، عدم سرعت در انتقال بازی از فاز دفاع به حمله و بی دقتی و دست پاچگی در یک سوم هجومی و فاصله ی بیش از حد هافبک با مهاجم از عمده ترین این نواقص می‌باشد که اگر رفع نشوند قطعا در ادامه این تیم را دچار مشکل خواهد کرد.