مازندران نائب قهرمان بخش آقایان شد

مازندران نائب قهرمان رقابت های تکواندو بسیج کشور در بخش آقایان که به میزبانی استان البرز در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) محمدشهر شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کاظم غفارپور مسوول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا استان مازندران به خبرنگار ما در خصوص مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور که عصر سه شنبه یازده مرداد در استان البرز برگزار شد گفت: تیم‌های البرز، مازندران و تهران به ترتیب مقام های اول ، دوم و سوم را در بخش آقایان از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه بخش بانوان این دوره از رقابت ها از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود تصریح کرد: این رقابت ها برای انتخاب تیم ملی با هدف حضور در مسابقات سیزم (نیروهای مسلح) برگزار می شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران رزمی ۲۹ استان کشور در اوزان مختلف در ۲ رشته پومسه و کیوروگی با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

غفارپور گفت: همچنین منتخبین این دوره از مسابقات برای باشگاه مقاومت کشور انتخاب و در مسابقات سیزم و نیروهای مسلح کشور شرکت می کنند.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۲۴۰ تکواندوکار آقا و ۲۰۰ تکواندوکار خانم در سن پایه جوانان و بزرگسالان طی سه روز به رقابت پرداختند که نتایج این دوره از مسابقات برای مازندران مدال طلا  بیضایی،صادقیان طلا ، تورج خزائی نقره ،مرتضی زنده دل کمیشانی نقر، عبدالمنافی برنز ، ایمان اکبرزاده برنز یاسین زندی برنز و در نهایت تیمی نائب قهرمانی را بعد از استان میزبان ( البرز) کسب نمودیم که جا دارد از ابراهیم یوسفی بعنوان سرپرست و مربی تیم و رشید فتاحی بعنوان سرمربي تيم کیوروگی و سید کمال سحرخیز آبلویی بعنوان سرمربي تيم پومسه استاندارد که تیم بسیج استان مازندران را هدایت کردند تشکر کنم.