قهرمانی نور تهران الف در جام شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده

مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور به مسافت ۵ کیلومتر در ساحل محمودآباد با شرکت ۸۱ شناگر از ۲۹ تیم برگزار که تیم استخر نور تهران الف به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرحله اول مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور از صبح امروز در ساحل دارایی محمودآباد با شرکت ۸۱ شناگر از ۲۹ تیم سراسر کشور آغاز گردید و در نهایت در نتیجه تیمی تیم نور الف تهران  با ۲۶ امتیازبه مقام قهرمانی دست یافت.

تیم رعد پدافند الف تهران با ۲۴ امتیاز مقام دوم

تیم کیان شنا گلستان با ۲۰ امتیاز مقام سوم

استخر نور ب تهران با ۱۱ امتیاز مقام چهارم

استخر نور ج تهران با ۱۰ امتیاز مقام پنجم

نوید اصفهان با ۷ امتیاز مقام ششم

مازندران الف با یک امتیاز مقام هفتم

این مسابقات مرحله اول مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد بوده که مرحله دوم آن در استان گلستان و مرحله نهایی در کیش برگزار خواهد شد تا نفرات برگزیده به تیم ملی شنای کشور راه یابند.
نفرات برتر انفرادی به شرح ذیل است:
۱- محمدحسین قاسمی از کیان شنا با زمان ۰۱.۰۳.۲۹ ساعت نفر اول

۲-  پوریا سید جعفری از رعد پدافند الف با زمان ۰۱.۰۳.۳۳

۳- امیرعلی سنجیده از نور الف تهران با زمان ۰۱.۰۴.۲۷

۴- آرمان حسنی از نور الف تهران با زمان ۰۱.۰۴.۳۳

۵- محمد علی گودرزی از نور ج تهران با زمان ۰۱.۰۴.۴۸

۶- محمد مهمان نواز از رعد پدافند الف با زمان ۰۱.۰۶.۳۸

۷- محمد پرهام نادری از نور ب تهران با زمان ۰۱.۰۸.۰۰

۸- سینا ولی زاده از نور ب تهران با زمان ۰۱.۰۹.۲۸

۹- هورمزد سروری از نور الف تهران با زمان ۰۱.۰۹.۳۰

۱۰- سهیل جوانمردی از باشگاه نوید با زمان ۰۱.۰۹.۳۵

این ده نفر برتر به اردوی تیم ملی شنا در این مرحله راه یافتند.

سعید باخدا رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان محمودآباد که میزبان این دوره از مسابقات بوده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: هیأت شنا با همکاری شهرداری محمودآباد از ۸۱ شناگر این دوره از مسابقات به همراه ۲۹ تیم و داوران و مربیان و نمایندگان فدراسیون  به نام جام شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده میزبانی کردیم تا بتوانیم با ترغیب جوانان علاقه مند و ایجاد شور و حال خاصی را در ساحل ایجاد کنیم که از سواحل شهرستان به بهترین شکل ممکن در ورزش‌های آبی استفاده شود.

وی افزود: اعضای کادر فنی فدراسیون مسابقات را رصد کرده تا بهترین نفرات را برای تیم ملی انتخاب نمایند که نماینده فدراسیون شنا و رئیس هیأت شنا استان مازندران هم از نزدیک نظاره‌گر رقابت این دوره از مسابقات شنای آب‌های آزاد که از ۱۴ سال به بالا است،هستند.

در پایان جوایز افراد برتر و تیم‌های اول تا سوم به همراه کاپ قهرمانی و مدال و لوح توسط  ابوطالب مشهور ناظر فدراسیون و شهردار و اعضای شورای شهر محمودآباد و مسؤولان ورزش شهرستان به تیم‌های اهدا شده است.