شکست هر دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور+جدول کامل رقابتها

تیم‌های زندی بتن کلاردشت و قندکاترین آمل در هفته نخست لیگ برتر فوتسال در دیدار‌هایی پر گل مغلوب حریفان شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت دو شکست برای نمایندگان مازندران آغاز شد.

در چارچوب هفته نخست این رقابتها، تیم زندی بتن کلاردشت عصر امروز  در دیداری خانگی با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ از میهمان مدعی خود تیم مس سونگون تبریز نائب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها تن به شکست داد.مس سونگون که در سالیان اخیر همواره جزو دو قطب اصلی قهرمانی لیگ بوده است در این بازی در قواره همیشگی قهرمانی ظاهر شد و با خلق موقعیت‌های زیاد پیروزی پرگل ۶ بر ۲ را به ثبت رساند.

همچنین دیگر نماینده استان مازندران تیم تازه لیگ برتری قندکاترین آمل  مهمان کراپ الوند بود آملی ها با به ثمر رساندن گل زودهنگام در این بازی به حریف خود شک داده و موفق به پیروزی در نیمه اول این بازی شدند. نیمه مربیان ما با انگیزه کراپی‌ها و فشار زیاد این تیم خوب لیگ همراه بود که تیم موفق شد با سه گل کامبک کرده و با پیروزی سه بر یک، سه امتیاز اول خود را برای پیوستن به حلقه مدعیان قهرمانی دشت کند. در این بازی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از مهمانان ویژه حاضر در جایگاه بود.

با این نتایج هردو نماینده مازندران در قعر جدول و  به ترتیب در جایگاه های یازدهم و دوازدهم قرار گرفته اند.

هفته دوم این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه برگزار می‌شود که طی آن تیم قندکاترین آمل در نخستین بازی خانگی خود در این فصل میزبان تیم فردوس قم است و زندی بتن کلاردشت در بازی بیرون از خانه در کرج به مصاف میزبان خود مقاومت البرز می‌رود.

نتایج دیدار‌های هفته نخست لیگ برتر فوتسال:
جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱

زندی بتن کلاردشت ۲  مس سونگون ورزقان ۶
کراپ الوند قزوین ۳  قند کاترین آمل ۱
سن ایچ ساوه ۵  مقاومت البرز ۱
گهر زمین سیرجان ۳  چیپس کامل مشهد ۱
فردوس قم ۱  صنایع پشتیبانی هرمزگان ۱

پنجشنبه ۲۳ تیر
گیتی پسند اصفهان ۹ سفیر گفتمان ۰
فولاد زرند ایرانیان ۱ فرش آرا مشهد ۲