۳ مدال نقره و برنز حاصل تلاش مازنی ها

مازندران با ۳ مدال نقره و برنز به کار خود در تورنمنت بین المللی آزاد کره جنوبی پایان داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)تورنمنت آزاد تکواندو کره جنوبی از روز گذشته با حضور ۳۹۳ تکواندوکار از ۳۶ کشور در سالن هوبان شهر «چانچئون» در حال پیگیری است و امروز پنجشنبه(۹ تیر ماه) در بخش کیورگی با پیگیری مسابقات در اوزان ۶۳-، ۶۸-،۷۴- و ۸۷- کیلوگرم به پایان می رسد.

۹ نماینده از تیم ملی ایران در ۴ وزن به شیاپ جانگ رفتند و فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم و علی احمدی را در وزن ۸۷- کیلوگرم به عنوان نمایندگان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند و عاشورزاده و بزرگی در گام دوم از ادامه بازیها جا ماندند.

علی احمدی نماینده شایسته کشورمان در وزن نهم در دیدار اول ۲ بر صفر کانتوس (۳ بر صفر و ۹ بر یک برنده احمدی) از فیلیپین را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم (راند اول برنده احمدی و  ۱۱-۴ راند دوم احمدی) «مبروک» از عربستان سعودی را از پیش رو برداشت و سپس با پیروزی ۲ بر یک مقابل «کیم» از کره جنوبی (۷بر۳ کره جنوبی، ۲بریک و ۱۰ بر۵ احمدی) راهی فینال شد.

احمدی تکواندوکار جویباری در فینال به مصاف «پارک» دیگر تکواندوکار میزبان رفت و در یک مبارزه نزدیک ۲ بر یک در راند شماری (رند اول برنده کره جنوبی – راند دوم برنده احمدی، ۱۰-۶ راند سوم برنده کره جنوبی)  دیدار را واگذار کرد و به مدال ارزشمند نقره رسید.

مازندران علی اشکوریان، علیرضا نادعلیان، فرزان عاشورزاده، دانیال بزرگی و علی احمدی نمایندگان استان در این رویداد بودند که موفق به کسب مدال نقره توسط احمدی و برنز توسط نادعلیان و اشکوریان شدند.