منتخب سوادکوه شمالی و رسانه ورزش مازندران به مصاف هم رفتند / عکاس: آبتین علی نیا / ابوالفضل گلابی

در دیداری دوستانه بازیکنان منتخب سوادکوه شمالی و رسانه ورزش مازندران یاد و خاطره شهدای خان طومان را گرامی داشتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،  عصر امروز در دیداری دوستانه به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خان طومان، بازیکنان سوادکوه شمالی از رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند.

در این دیدار جذاب و تماشایی که در محیطی جنگی، کوهستانی و در زیر نم نم باران برگزار شد در نهایت منتخب سوادکوه شمالی موفق شد با نتیجه دو بر یک رسانه ورزش مازندران را شکست دهند. فرید یعقوب نیا ستاره سالهای نچندان دور نساجی یکی از گل های سوادکوه را به ثمر رساند و تک گل رسانه را میلاد ولی نژاد وارد دروازه سوادکوه شمالی کرد.

پیش از آغاز این دیدار هم به‌همت اداره ورزش و جوانان سوادکوه شمالی، تصاویر شهدای خان طومان کنار زمین قرار گرفت و دو تیم با اهدا شاخ گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

همچنین با همکاری باشگاه رسانه ورزش و اکبرزاده جوان رییس اداره ورزش سوادکوه شمالی با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر سوادکوه و سایر مسیولین حاضر، از فرزند شهید بلباسی تقدیر شد.

در حاشیه این دیدار از رحیم دست نشان بزرگ باشگاه نساجی نیز به پاس سال ها خدمت به ورزش و فوتبال مازندران تقدیر شد و همچنین پیش از آغاز این دیدار هم دو تیم یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت رضا امانی ستاره فوتسال ایران انجام دادند.