شکست شهروند ساری برابر فرش آرا مشهد / عکاس : احمد قربانی

تیم فوتسال شهروند ساری هفتمین دیدارش در لیگ برتر را نیز با پذیرش شکست خانگی مقابل فرش‌آرا به پایان رساند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز پنجشنبه با برگزاری پنج مسابقه آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان یکی از دو تیم مشهدی لیگ برتر یعنی فرش‌آرا بود و در نهایت با نتیجه ۴ – ۳ این مسابقه را به مهمان خود واگذار کرد.

شهروند که تا پیش از این مسابقه فقط یک امتیاز کسب کرده بود برای خروج از بحران فقط به سه امتیاز مسابقه نیاز داشت. بازیکنان این تیم با وجود ارائه یک بازی متفاوت و تهاجمی نسبت به بازی‌های قبلی و ایجاد موقعیت‌های پرتعداد و فشار زیاد روی تیم مهمان، به دلیل کم‌دقتی ، فرصت‌های به دست آمده را یکی یکی از دست دادند و در روزی که می‌توانستند برنده مسابقه باشند، ششمین شکست خود را در هفت هفته ثبت کردند.

شهروند ساری در این مسابقه خانگی با ترکیب اولیه امیرحسین بانگی، سعید بلباسی، علی اکرمی، بهنام فعال و بلال اسماعیلی وارد زمین شد و از ابتدای مسابقه نیز توانست با در اختیار گرفتن بازی فشار بیشتری بر فرش‌آرا وارد کند و به دروازه نزدیک شود. بازی تهاجمی شهروندی‌ها سبب شد که در دقیقه ۳ مسابقه توسط بلال اسماعیلی به گل برسند و از مهمان خود پیش بیفتند. اما بازیکنان فرش‌آرا بلافاصله پس از دریافت گل در صدد جبران برآمدند و فقط یک دقیقه بعد موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

روند تهاجمی فرش‌آرا پس از گل تساوی نیز ادامه یافت و در دقیقه پنج مسابقه برای دومین بار دروازه شهروند را باز کردند و در دو دقیقه نتیجه را به سود خود برگرداندند. پس از گل دوم فرش‌آرا، بازیکنان شهروندان بار دیگر تلاش کردند تا مدیریت بازی را در اختیار بگیرند و موقعیت‌های متعددی روی دروازه فرش‌آرا ایجاد کردند که هیچ کدام به گل ختم نشد. اما فرش‌آرا در میان حمله‌های شهروند توانست یک موقعیت ایجاد کند و در دقیقه ۱۴ بر خلاف روند بازی، گل سوم را نیز وارد دروازه شهروند کرد.

بازیکنان شهروند در ۶ دقیقه پایانی نیمه نخست نیز چندین موقعیت گل به دست آوردند و تا یک قدمی گلزنی پیش رفتند، اما نتوانستند دروازه مهمان مشهدی خود را باز کنند و در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۳ – ۱ به سود فرش‌آرا پایان یافت.