نبی بخش:برای فصل جدید با تیم بنگال هندوستان تمدید کردم

ملی پوش مازندرانی تیم ملی کبدی کشورمان گفت: تا شروع مسابقات لیگ ستارگان هند و مسابقات آسیایی چین تلاش خواهم کرد تا به میزان کامل آمادگی بدنی برسم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،معین نبی بخش در مراسم تجلیل از برترین های هیات کبدی استان با بیان اینکه امیدوارم اینگونه برنامه ها هر ساله برگزار شود، گفت: مراسم تجلیل از افتخارآفرینان رشته های مخلتف می تواند موجب انگیزه بیشتر ورزشکاران شود .

وی با بیان اینکه در حال حاضر از میزان آمادگی۷۰ درصدی برخودار هستم، افزود: تلاش می کنم تا شروع لیگ ستارگان هند و مسابقات آسیایی به میزان کامل آمادگی بدنی برسم.
نبی بخش همچنین گفت: در فصل جدید با تیم بنگال هند قراردادم را تمدید کردم و مهرماه برای شرکت در مسابقات لیگ ستارگان هند به این کشور اعزام خواهم شد.
ملی پوش ساروی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه لیگ ستارگان هند از لیگ های معتبر و مهم دنیاست، تصریح کرد: لیگ ستارگان هند با حضور برترین بازیکنان کبدی کار جهان همیشه از لیگ های بزرگ و معتبر جهان محسوب می شود.
این لژیونر مازندرانی در پایان خاظرنشان کرد: تیم ملی کشورمان همیشه از مدعیان اصلی قهرمانی آسیاست و امیدوارم در مسابقات آسیایی چین نیز از بخت های اول قهرمانی باشیم.