درخشش کشتی‌گیر مازندرانی در مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان

رئیس هیأت ناشنوایان مازندران با بیان اینکه تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوای کشورمان با کسب ۱مدال طلا ، یک مدال نقره و دو مدال برنز، به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه دست یافت، گفت: دو کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها مدال نقره کسب کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رمضان غلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه  تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوای کشورمان با کسب یک مدال طلا ، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز، به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان در ترکیه دست یافت، اظهار کرد: دو کشتی‌گیر مازندران در این رقابت‌ها به برتری دست یافتند.

رئیس ورزش‌های ناشنوایان مازندران گفت: مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان، در بخش فرنگی و رده سنی جوانان از شنبه ۱۲ تیرماه در ۶ وزن آغاز شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا ، نقره و برنز شدند و پس از تیم روسیه بر سکوی دوم مسابقات ایستادند و تیم میزبان سوم شد.

رئیس هیأت ناشنوایان مازندران از درخشش کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها گفت و افزود: امیرمحمد قلی‌نیا کشنی‌گیر آینده‌دار مازندرانی در وزن ۸۷ کیلوگرم مدال طلا کسب کرد.

غلامی افزود:  امیرمحمد قلی‌نیا در دور اول با ضربه‌فنی مقابل کشتی‌گیر قزاقستان پیروز شد و در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۵ مقابل روسیه به برتری رسید، قلی‌نیا با ضربه‌فنی مقابل ورزشکار ترکیه به برتری رسید و مدال طلا را از آن کاروان جوانان ایران کرد.

به گزارش فارس؛  این رقابت‌ها فردا – یکشنبه ۱۳ تیرماه در رده بزرگسالان ادامه دارد.