شبیر لطفی: به دنبال رفع ایرادهای تیم هستیم

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از برتری دو بر صفر تیمش در مقابل تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: ما کارهای زیادی داریم اما می‌دانیم که ایرادهای زیادی وجود دارد و به دنبال برطرف کردن ایرادها هستیم و در تلاش هستیم تا یک‌جایگاه خوب و در شأن این تیم و این شهر داشته باشیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از برتری ۲ بر صفر تیمش در مقابل تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل نتایج هفته‌های گذشته فشار زیادی روی تیم ما بود و همین امر باعث شد تا بچه ها نتوانند در لحظاتی درست تصمیم بگیرند و قابلیت‌های خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم رایکا در خصوص شرایط تیم آرمان گهرسیرجان نیز گفت: تیم آرمان‌گهر تیم خیلی خوبی بود و از چند مهره‌ی تاثیرگذار بهره‌مند بود و با نظم بازی می‌کرد، آنها در دو بازی گذشته خود پیروز شدند و با روحیه به مصاف تیم ما آمده بودند.

وی در ادامه افزود: با آنالیزهایی که انجام داده بودیم می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم، اما خوشبختانه موقعیت‌های بدست آمده ما تبدیل به گل شد و در جاهایی که می‌دانستیم بایست از موقعیت‌ها استفاده کنیم نهایت استفاده را بردیم.

شبیر لطفی در رابطه این سوال که آیا تیم رایکا‌ در نیمه دوم عقب نشست گفت: شرایط طبیعی بازی این است که وقتی دوگل از حریف جلو هستیم رو به عقب بازی کنیم تا فشار روی بچه‌های ما کمتر شود.

لطفی ادامه داد: ما کارهای زیادی داریم اما می‌دانیم که ایرادهای زیادی وجود دارد و به دنبال برطرف کردن ایرادها هستیم و در تلاش هستیم تا یک‌جایگاه خوب و در شأن این تیم و این شهر داشته باشیم.

وی در رابطه با صحنه‌ی مشکوک به پنالتی به سود تیم رایکا‌ در نیمه اول نیز گفت: متاسفانه بعد از گل‌های ما داور نسبت به تیم حریف مهربانانه‌تر قضاوت می‌کرد و الان هم چند هفته‌ای هست که ما از داوری ضرر میکنیم اما کسی به داد تیم مظلوم ما نمی‌رسد.

شبیرلطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در پایان خاطرنشان کرد: دقیقا مشابه همین صحنه در تالش توپ به دست بازیکن ما برخورد کرد و اعلام پنالتی شد اما اینجا پنالتی تشخیص داده نشد و واقعا نمی‌دانیم این تناقض‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ولی در مجموع قطعا داور می‌بایست آن صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد اما متاسفانه درست تشخیص نداد.