پیروزی شیرین نساجی مقابل مس رفسنجان / امیدشهر خسته به بقا درلیگ امیدوارشد

نساجی با شکست یک بر صفر مس رفسنجان ۱۹ امتیازی شد و به بقا در لیگ برتر امیدوار ماند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم های مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امشب(شنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در رفسنجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میهمان به اتمام رسید.

تک گل این دیدار در نیمه اول و در دقیقه ۳۳ توسط شاهین ثاقبی زده شد. بعد از این گل مس حملات متعددی را روی دروازه نساجی پایه ریزی کرد تا از این شکست خانگی نجات پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد.

شاگردان ساکت الهامی پس از سه شکست متوالی و حذف از جام حذفی حالا به یک برد روحیه بخش و سرنوشت ساز خارج از خانه دست پیدا کردند تا با ۱۹ امتیاز موقتا به رده چهاردهم صعود کنند. مس رفسنجان هم با سرمربیگری محمد ربیعی روزهای پرنوسان خود را ادامه می دهد. آنها حالا با همان ۲۸ امتیاز فعلا در رده ششم باقی ماندند اما باید منتظر سقوط به رده های پایین تر باشند.

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، مسیح زاهدی، فراز امامعلی، مهدی کیانی، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد، مهرداد آوخ و محمدرضا سلیمانی

ترکیب نساجی مازندران:

نیما میرزازاد، حامد شیری، بهزاد داودی، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، اکبر صادقی، محمود قائدرحمتی، شاهین ثاقبی، فرزاد زامهران، رضا دهقانی، علی آل‌کثیر