مربیان برتر هاپکیدو ورزش‌های رزمی تجلیل شدند / رنگرز : انتخابات هیأت رزمی در سال جدید !

طی مراسمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی، از مربیان برتر ورزش‌های رزمی در سبک هاپکیدو تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ورزش‌های رزمی یکی از آن دسته ورزش‌هایی است که جامعه آماری بالایی را در بر میگیرد و با وجود شرایط و محدودیت های کرونایی هم فعالیتهایش متوقف نگردیده است. هاپکیدو یا همان دفاع شخصی یکی از رشته های مهم و تاثیرگذار در جامعه است و ورزشکاران این رشته محبوب ورزشی در طول سال فعالیت های مهمی را پشت سر گذاشتند.

هیأت ورزش های رزمی نیز یکی از آن هیأت‌های بزرگ ورزشی است که چند وقتی می باشد که با سرپرست مدیریت می‌شود و تکلیف انتخابات این هیأت بزرگ ورزشی نیز مشخص نیست.

اما عصر روز گذشته، دوشنبه ۲۵ اسفند ماه و در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ در مجموعه ورزشی ایثار شهر ساری، با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، بریمانی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان و سایر مدیران و ورزشکاران، از مربیان و ورزشکاران برتر سبک هاپیکدو WHF تجلیل و تقدیر شد.

پژمان احمدی رئیس سبک هاپکیدو WHF استان مازندران در حاشیه این مراسم در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت : محدودیت‌های کرونایی سبب شد تا در طول از برگزاری مسابقات مختلف خوددداری کنیم، اما ورزشکاران و مربیان ما به صورت انفرادی و با رعایت پروتکل‌ها فعالیت های چشمگیری در شهرهای مختلف استان داشتند.

احمدی افزود : در این سبک، ما حدود ۱۵ شهرستان اکتیو و فعال داریم که با برگزاری این مراسم سعی کردیم از گوشه‌ای از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم تا انگیزه‌ای باشد برای ورزشکاران ما که در سال جدید با جدیت و تلاش بیشتر به فعالیت‌ها ادامه دهند.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در حاشیه این مراسم در خصوص علت عدم برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های رزمی استان مازندران، صحبت کرد و اظهار داشت : ورزش‌های رزمی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی در استان مازندران است که از جامعه آماری بالایی نیز برخوردار است.

رنگرز افزود : با هماهنگی‌ای که با فدراسیون ورزش‌های رزمی بعنوان رئیس مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های رزمی صورت داده ایم، زمینه برگزاری انتخابات این رشته هم در ابتدای سال ۱۴۰۰ فراهم خواهد شد و تکلیف این رشته ورزشی نیز مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس؛ برای انتخابات هیأت ورزش‌های رزمی یکبار نام‌نویسی صورت گرفت و اما مجمع انتخاباتی آن برگزار نگردیده و اکنون این هیأت بزرگ ورزشی چندین ماه است که به صورت سرپرستی اداره می شود.