زهرا پوراسماعیل: حس کسب مدال طلا قابل توصیف نیست

زهرا پوراسماعیل بعد از کسب مدال طلا هشتمین دوره تورنمنت تکواندوی بین‌المللی ترکیه ۲۰۲۱ گفت: وقتی طلای این رقابت‌ها را گرفتم قطعا از خودم راضی‌ام، چون من تمام توان خودم را برای موفقیت در این رقابت‌ها گذاشته بودم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه ۲۰۲۱ در رده سنی بزرگسالان با حضور ۵۳۵ تکواندوکار از ساعت ۹:۳۰ صبح (به وقت تهران) (چهارشنبه ۲۰ اسفندماه) به مدت ۳ روز و در “استانبول” در حال برگزاری است که دختران مازندرانی در این مسابقات حسابی خوش درخشیدند.

زهرا پوراسماعیل بعد از کسب مدال طلای این رقابت‌ها در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: خدا را شکر چون رنک خیلی خوبی داشتم و در این بازی رنک دوم برای من بود، اولین بازی استراحت خوردم و بعدش سه بازی داشتم که اولین بازی با ترکیه بود، دومی با نروژ و در دیدار سوم با اسپانیا بازی داشتم که خداراشکر توانستم هر سه بازی را با اختلاف پیروز باشم.

وی گفت: من آخرین باری که مدال طلا گرفتم مسابقات نوجوانان آسیایی بود و بعد از اینکه وارد بزرگسالان شده بودم تنها مدال در بزرگسالان غیر از تورنمنت‌ها، این بود که برنز آسیایی داشتم و خیلی وقت بود که به فینال راه پیدا نکرده بودم ولی این مسابقات توانستم که قهرمان شوم و از این بابت یک حسی هست که واقعا قابل توصیف نیست و واقعا خوشحال شده بودم.

این قهرمان در خصوص سطح مسابقات اظهار کرد: این تورنمنت ترکیش اوپن هر سال برگزار و سطح مسابقات با اینکه یک‌سال‌ونیم می‌شود که به دلیل بیماری کرونا همه از مسابقات دور بودند ولی واقعا همه خوب بودند و سطح مسابقات واقعا بالا بود.

پوراسماعیل در پایان گفت: وقتی طلای این رقابت‌ها را گرفتم قطعا از خودم راضی‌ام، چون من تمام توان خودم را برای موفقیت در این رقابت‌ها گذاشته بودم.