خبر خوش برای ناجیان غریق/ پرداخت حقوق ناجیان تا آخر هفته

بعد از گلایه های ناجیان غریق از عدم پرداخت مطالبات، طی ارتباطی با مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران پیگیر حق و حقوق ناجیان غریق شدیم. علی رجبی در این خصوص اظهار داشت : مطالبات ناجیان غریق برای چهار ماه بود که مطالبات سه ماه پرداخت شد و فقط حقوق یک ماه باقی مانده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از گلایه های ناجیان غریق از عدم پرداخت مطالبات، طی ارتباطی با مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران پیگیر حق و حقوق ناجیان غریق شدیم. علی رجبی در این خصوص اظهار داشت : مطالبات ناجیان غریق برای چهار ماه بود که مطالبات سه ماه پرداخت شد و فقط حقوق یک ماه باقی مانده است.
رجبی افزود : مطالبات دو ماه را از اعتبارات استان پرداخت کرده ایم و یک ماه را نیز از اعتبارات کشوری واریز کردیم.
مدیرکل اجتماعی استانداری ادامه داد : با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات طلب یک ماه باقی مانده آماده پرداخت است و فقط منتظر امضا و ابلاغ ذیحساب وزارت کشور هستیم.
وی بیان کرد : این قول را داده اند که تا انتهای همین هفته این مبلغ به استان برسد و ما نیز بلافاصله بعد دریافت این مبالغ را به حساب ناجیان واریز خواهیم کرد. اما اگر نهایت این هفته این مبلغ واریز نشود تا دو هفته آینده قطعا واریزی‌ها صورت خواهد گرفت.
رجبی افزود: برای سرعت پیدا کردن این موضوع، معاون ما به تهران رفته تا از نزدیک پیگیر این موضوع شود.
رجبی در پایان ضمن عذرخواهی از ناجیان غریق از تاخیر بوجود آمده، بیان کرد : از زحمات این عزیزان تشکر میکنم و به نوبه خودم به این عزیران حق میدهم و بابت تاخیر بوجود آمده از تک تک ناجیان عذرخواهی میکنم.