دیاباته، تحت تأثیر سرمای تهران (عکس)

ظاهرا شیخ دیاباته نیز تحت تأثیر سرمای این روزهای پایتخت قرار گرفته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

تمرینات استقلال برای برگزاری دیدار حساس روز چهارشنبه در برابر گل گهر ادامه دارد و آبی پوشان امید زیادی دارند تا صدر جدول را دوباره از شاگردان امیر قلعه نویی پس بگیرند البته برای رسیدن به این هدف، آنها کار سختی را پیش روی خود دارند.

در این میان آبی پوشان بازیکنان مصدوم زیادی دارند که در این بازی غایب خواهند بود و یکی از آنها شیخ دیاباته است. مهاجم اهل مالی و آقای گل فصل گذشته، که پیش از دیدار مقابل پیکان و در تمرینات از ناحیه دوقلو زانو دچار آسیب دیدگی شد، هنوز نتوانسته شرایط آرمانی خود را بدست آورد و از بازی های تیم محمود فکری به دور است.

 

دیاباته این روزها با لباس های گرم در تمرین تیمش حاضر می شود و مشخص است که او تحت تأثیر سرمای پایتخت قرار گرفته است. حضور او با دستکش های قطور به همراه کاپشن و گرمکن در حالیکه سایر بازیکنان با پیراهن و شورت ورزشی به تمرین مشغول هستند، گواه این ادعاست.

دیاباته در فصل گذشته پس از گذشت ۸ هفته برای آبی پوشان موفق به گلزنی شد. او در هفته نهم لیگ قبل و در دیدار مقابل تراکتور موفق به هت تریک شد و چنانچه محمود فکری در بازی با گل گهر خطر و ریسک حضور دیاباته را به جان نخرد، او در نهمین دیدار فصل که احتمالا بازی با آلومینیوم اراک خواهد بود، برای تیمش به میدان می رود.

هواداران استقلال امید زیادی دارند تا دیاباته در برابر آلومینیوم پایش به گلزنی باز شود و او با روحیه بالایی برای شهرآورد تهران که احتمال زیاد ۲۱ دی ماه برگزار می شود، خودش را آماده کند.