چهارشنبه سرنوشت ساز برای جوان نوین / فرصتی عالی برای اثبات شایستگی !

سرنوشت جوانان ساروی اینبار به چهارشنبه ای سرنوشت سازی گره خورده و همه منتظر تصمیم نهایی کمیته استیناف هستند!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سرنوشت جوانان ساروی اینبار به چهارشنبه ای سرنوشت سازی گره خورده و همه منتظر تصمیم نهایی کمیته استیناف هستند! تیم فوتبال جوان نوین ساری که روز آخر از صعود به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازمانده بود، با اعتراض و اسناد و مدارکی که از تیم متخلف رو کرد، امیدش به صعود دوباره زنده شد و حالا بعد از گذشت چندین هفته از این موضوع نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین ورزش مازندران است.
طبق شنیده ها چهارشنبه کمیته استیفاف رای نهایی خودش برای صعود یا عدم صعود جوان نوین ساری را اعلام خواهد کرد و انتظار می رود، مسئولین ساروی و مسئولین ورزش استان این دو روز باقی مانده بیکار نباشند و دست بکار شوند !
از نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین هیات فوتبال بعنوان متولیان اصلی این امر انتظار می رود نگذارند حق جوانان ساروی پایمال گردد و برای دفاع از حق فوتبال و ورزش مازندران تلاش دوچندان داشته باشند.
شاید در آستانه انتخابات هیات فوتبال استان مازندران، گرفتن رای صعود جوان نوین ساری، تاثیر بسزایی در انتخاب کاندیدای احتمالی انتخابات هیات فوتبال مازندران داشته باشد و قطعا کسی که توانایی دفاع از حق فوتبال مازندران را در کشور داشته باشد، می تواند و شایستگی نشستن بر کرسی ریاست هیات فوتبال استان مازندران را نیز خواهد داشت، در غیر اینصورت فوتبالی ها فهمیده تر از این حرفا هستند که بخواهند به اشخصاصی که توانایی دفاع از حق خودشان را ندارند، رای بدهند !
امیدواریم در این چهارشنبه سرنوشت ساز، با دفاع همه جانبه نمایندگان مجلس، مسئولین ورزش ساری و مازندران حق فوتبال ساری گرفته شود و بعد سال ها فوتبال مرکز استان جان تازه ای بگیرد !