تغییر در راس هیات نجات غریق مازندران / مسعود حسینی کلاگر سرپرست نجات غریق مازندران شد !

هیات نجات غریق مازندران در دوره نقی کریمیان، طی دوره گذشته نشان داده که به این مهم چندان توجه نشده و اعتراض‌هایی را نیز به دنبال داشته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درحالی با حکم مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فدراسیون، مسعود حسینی کلاگر به عنوان سرپرست جدید هیات استان مازندران منصوب شد که عنوان می‌شود دلیل برکناری نقی کریمیان از این سمت ضعف عملکرد وی در دوره گذشته بوده است.
مازندران یکی از مهم‌ترین استان‌های ساحلی کشور به عنوان مقصد بسیاری از هموطنان برای استفاده از موهبت‌های طبیعی این منطقه محسوب می‌شود. از اینرو حفاظت و صیانت از گردشگران و شناگران دریا از اهمیت بالایی برای مسئولان استان و همچنین فدراسیون به حساب می‌آید.هیات نجات غریق مازندران در دوره نقی کریمیان، طی دوره گذشته نشان داده که به این مهم چندان توجه نشده و اعتراض‌هایی را نیز به دنبال داشته است.
از سویی عدم برگزاری صحیح دوره‌های آمادگی منجیان غریق و دوره‌های آموزشی نیز علمکرد ضعیف هیات استان مازندران را نمایان ساخته است.
در این خصوص گزارش شده، منجیان غریق و مدرسان زحمت‌کش استان به عملکرد هیات استان اعتراض و شکایت‌هایی داشته، تا جایی‌که این اعتراض‌ها به فدراسیون هم منتقل شده است.
تعامل نداشتن با اداره کل استان و همچنین فدراسیون، موارد مهم دیگری است که عملکرد ضعیف هیات، در این برهه حساس صحه می‌گذارد.به هر شکل امید می‌رود با این تغییر به موقع از سوی فدراسیون و اداره کل استان، شاهد عملکرد مناسب و ابراز رضایتمندی منجیان غریق و مدرسان زحمت‌کش در هیات مازندران باشیم.