نفرات برتر مسابقات آدینه تنیس بانوان مشخص شدند + تصاویر

مسابقات آدینه بانوان که از صبح جمعه در مجموعه داراب ساری آغاز شده بود در نهایت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، مسابقات آدینه بانوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صبح جمعه ۲۱ شهریور در مجموعه ورزشی داراب و با حضور  ۳۱ ورزشکار از استان مازندران برگزار شد و در نهایت با برگزاری دیدارهایی جذاب و مهیج نفرات برتر مشخص شدند.

در پایان این مسابقات؛ ياسمن روحانى مقدم از ساری قهرمان شد و زهره شاكرى از آمل نایب قهرمانی را از آن خود کرد.همچنین باران عاطف از آمل و نيوشا رستمان از قائمشهر مقام سوم مشترك این رقابت ها را بدست آوردند.

گفتنیست؛ حامی مسابقات آدینه بانوان شرکت ایرانسل بود.

** خون تازه در رگ هاي تنيس ساري تزريق شد

رئيس هيات تنيس استان مازندران در بازديد از مسابقات آدينه بانوان كه در مجموعه ورزشي داراب ساري برگزار شد در گفتگوي اظهار داشت : ما در ابتدا توسعه تنيس را مد نظر قراداده ايم و سعي كرده ايم  مخاطبينمان را اضافه كنيم. براي همين منظور بومي سازي كرده ايم و كميته هاي مختلف تشكيل داده ايم .

دكتر لطفيان افزود: در سال اول حضورم رنك ٤ كشور بوده ايم  و در سالهاي بعدي رنك ٣ حضور داشته ايم در سال ٩٧ طبق آمار فدراسيون تنيس، رنك اول كشور شده ايم و در نوجوانان رنك يك را به دست آورده ايم .

وي در خصوص تغييرات هيات تنيس مركز استان سخن گفت و بيان داشت: روساي سابق هيات تنيس ساري به اندازه خودشان زحمات زيادي براي رونق تنيس انجام داده اند و اكنون با آمدن آقاي اميرخانلو قصد داشته ايم خون تازه اي به رگهاي تنيس ساري تزريق كنيم. ايشان با انگيزه بالا آمده اند و فعلا كه عملكرد خوبي از خودشان به نمايش گذاشتند و در حال حاضر در كوتاه مدت از ايشان رضايت كامل داريم.

دكتر لطفيان با بيان اينكه تنيس ورزش بسيار مفرحي است، از اهدافش در تنيس استان گفت و افزود :هدف ما مطرح شدن در رنك يك كشور است .من آينده خوبي را براي تنيس استان پيش بيني ميكنم .

رئيس هيات تنيس استان مازندران از همگاني كردن تنيس گفت و تاكيد كرد: تنيس ورزش مظلومي است ولي ما عملا دوست داريم تنيس را همگاني كنيم و هر قشري بتواند بيايد تنيس بازي كند و اين انتظار را از هيات تنيس ساري داريم در همگاني كردن ورزش تنيس نهايت تلاش خود را انجام دهد.

*** نفرات برتر زير ذره بين كميته استعداد يابي/ به دنبال همگاني كردن تنيس هستيم

سرپرست هيات تنيس ساري گفت: كميته استعداد يابي تنيس ساري از هم اكنون مشغول است و نفرات برتر را زير ذره بين دارند.

سرپرست هيات تنيس ساري در حاشيه برگزاري  مسابقات آدينه بانوان كه در مجموعه ورزشي داراب ساري برگزار شد در گفتگويي اظهار داشت:اهداف كوتاه مدت،ميان مدت و بلند مدت را براي هيات در نظر داريم.

اميرخانلو افزود:اولين هدفمان را با اين آدينه بسيار خوب و درجه يك كه متبرك با نام سردار شهيد حاج قاسم سليماني است را برگزار كرده ايم و اميدواريم بتوانيم با فكرهايي كه در ذهنمان است و اهدافي را كه براي ميزباني هاي متفاوت براي هيات تنيس ساري در سر داريم به بهترين نحو برگزار كنيم.

وي در خصوص برنامه هاي پيش رو گفت:ما بعد از اين بازي  ميزباني يك آدينه بسيار خوب در سطح آقايان داريم كه به صورت آزاد با جوايز نقدي بسيار متفاوت در مجموعه ورزشي سالاردره ساري و بعد از آن هم يك  مسابقه آقايان درجه يك كه از بازيكنان رنك يك كشور دعوت مي شود برگزار خواهيم كرد.

سرپرست هيات تنيس ساري با بيان اينكه هرهفته تيم بانوان و آقايان را به صورت مجزا با كيفيت در كنار خود خواهيم داشت ، خاطرنشان كرد: كميته استعداد يابي ما از هم اكنون مشغول است و نفرات برتر را زير ذره بين دارند كه براي مسابقات ملي جام حذفي كه پيش رو داريم با قدرت قدم برداريم.

اميرخانلو از مهمترين اهداف هيات گفت و تاكيد داشت : مهمترين هدف هيات  اين است كه بعد چندين سال، با همدلي وفاق اين خانواده را دور هم جمع كنيم و ورزش را به سوي همگاني كردن سوق دهيم تا به اهداف خودمان گام به گام نزديك تر شويم .