چرا رنگرز بهترین انتخاب برای مدیرکلی ورزش مازندران بود !؟

در طول مدیریت حسین زادگان علی رغم تلاش برای حفظ آرامش در ورزش، ضعف ها و قوت هایی وجود داشت اما چهره سیاسی حسین زادگان هیچگاه به دل ورزشی ها جا خوش نکرد تا این مدیر غیرورزشی محبوب ورزشی ها نباشد. اما حضور حسن رنگرز موج عظیمی از خوشحالی را در بین ورزشی ها دنبال داشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پایان ماموریت حبیب حسین زادگان بعد از شش سال از مدیریت ورزش مازندران، بذر امید در دل ورزش دوستان کاشته شد که دیگر شاهد حضور غیرورزشی ها و غیرمتخصص ها در ورزش نخواهیم بود و قرار است آب خوش از گلوی ورزشکاران پایین برود!!

شش سال برای اثبات یک شخص در راس هر کاری کافیست، چون انگیزه در آن فرد کشته میشود و ورزش مازندران بجز مقامات  انفرادی ورزشکاران، در  رشته های گروهی حرفی برای گفتن نداشته است و افت شدیدی در طول این سال ها داشت!!

در طول مدیریت حسین زادگان علی رغم تلاش برای حفظ آرامش در ورزش، ضعف ها و قوت هایی وجود داشت اما چهره سیاسی حسین زادگان هیچگاه به دل ورزشی ها جا خوش نکرد تا این مدیر غیرورزشی محبوب ورزشی ها نباشد. اما حضور حسن رنگرز موج عظیمی از خوشحالی را در بین ورزشی ها دنبال داشت.

اما دلایل زیادی است که اثبات می کند انتخاب حسن رنگرز بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بهترین انتخاب بوده است. فاکتور اول ورزشی بودن این قهرمان ملی ماست که می شود به این فاکتور بالید. فاکتور دوم تحصیلات حسن رنگرز است که کاملا مرتبط به ورزش است و میتواند در این امر هم به وی و هم به ورزش مازندران کمک کند. او همچنین ارتباطات خوبی هم در وزارت دارد و قطعا در حمایت از قهرمانان و مربیان مازندرانی می تواند تاثیرگذار باشد. حرفش خریدار دارد و قطعا ورزش مازندران از این فاکتور می تواند نهایت استفاده را ببرد.

اما مهمترین فاکتور مدیریت رنگرز جوان است که باتوجه به سن کم تجربیات بزرگی در امر مدیریت ورزشی دارد . رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان بود و پست های مختلف مدیریتی را در بالاترین سطح ورزش کشور داشت و حالا با این تجربیات و استقبالی که از حضور او در ورزش مازندران شد، قطعا می تواند در این سمت جدید موفق باشد.

با نام جهان پهلوان حسن رنگرز بعنوان نامزد تصدی مدیر کلی ورزش مازندران شور و شعفی از شرق تا غرب استان نزد ورزشکاران بوجود آمد، حتی رقبای رنگرز هم این انتخاب را به فال نیک گرفتند!!
رنگرز را به نوعی باید معمار کشتی فرنگی نوین ایران دانست که چرا بعد از سی و دو سال او بود که برای ایران در آوردگاه جهانی مدال کسب کرد، رنگرز اگر فرزند تهران یا اصفهان با ترک زبان بود بلا شک سکان فدراسیون کشتی در دست وی بود، اما افسوس که ما مازندرانی ها قدر داشته هایمان را نمیدانیم !

انتخاب حسن رنگرز توسط مسعود سلطانی فر یکی از انتخاب های درست وی در وزارت تمام سیاسی ورزش بوده و از دکتر انوشیروان محسنی تنها ژنرال سیاسی غرب استان مازندران در بدنه دولت انتظار میرود که تمام تلاشش را انجام دهد تا حق نوشهر که زمانی مدرسه کشتی فرنگی ایران در جهان میبود،داده شود.

خبر های خوبی از لابی غیر ورزشی ها جهت جلوگیری  از حکم جهان پهلوان رنگرز به گوش نمیرسد که خوشایند روح ورزش نیست و ای کاش بگذارند تا رنگرز زودتر بر مسند مدیریت  ورزش مازندران تکیه زند که او در اولین گام باید تمام هم و غمش را در راه نجات تیم فوتبال نساجی مازندران بگذارد و با خانه تکانی از ساختمان اداره کل ورزش و دور کردن افراد با فکرهای مسموم به رونق ورزش مازندارن بپردازد.

رنگرز از جنس ورزش است و ورزش را خوب میشناسد، دلسردش نکنید، بگذارید او با سالتو باراندازهایش مشکلات را از ورزش و ورزشکاران دور کند.

به گزارش مازنداسپرت؛ بعد از منتشر شدن خبر انتصاب حسن رنگرز بعنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران موج عظیمی از شادمانی و خوشحالی در فضای مجازی در بین ورزشی ها و ورزشکاران به راه افتاده که نشان از رضایت آنهاست.