اعلام نفرت دستگاه ورزش ساری از شهروند ساری!

امروز خبر قرعه کشی لیگ برتر فوتسال کشور در درگاه اطلاع رسانی اداره ورزش ساری کار شده بود و در فضای مجازی نیز منتشر شده بود، اما بلافاصله در کمتر از ده دقیقه حذف گردید که این موضوع دلخوری شدید طرفداران فوتبالی از رئیس دستگاه ورزش ساری را همراه داشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در روزهایی که تمام حواشی ورزش مازندران به سمت جابجایی مدیرکل ورزشه، بد نیست یادی کنیم از فاجعه‌ و یا کم‌کاری بزرگ برادران حسین‌زادگان در هدایت و مدیریت شهرشان! ساری شهر سیاسی ورزشش هم مدتی‌است آلوده سیاسی بازی شده و بعد از بریمانی و دلیری این شهر دیگر رنگ و بوی ورزشی ندارد.

برادران حسین‌زادگان هم با اینکه از همین دیار بودند به گفته جامعه ورزشی هیچ قدمی برای ورزش شهر خودشان برنداشتند. انتخاب سیاسی و ضعف در مدیریت ورزش مرکز استان و غیبت‌های طولانی مدت و حالا هم دست گذاشتن برای حذف محبوب‌ترین و ریشه دار‌ترین تیم فوتسال ایران صدای هواداران فوتبالی را نیز در آورده است.

شخصی چندین پسته که مدعی ریاست هیات فوتبال استان مازندران نیز هست، چراغ قرمز از فوتبالی‌ها دریافت کرد.
خبر بازگشت شهروند و حضور پرقدرت نجاریان و تیم شهروند در قرعه کشی لیگ برتر فوتسال، داغ‌ترین خبر امروز فوتبال و ورزش مازندران بود اما گویا این خبر زیاد به مذاق آقای رئیس که مدعی میز ریاست هیات فوتبال مازندران نیز هست نیامد و بلافاصله از تمام درگاه‌های اطلاع رسانی دستگاه ورزش مرکز استان حذف شد.

علت حذف این پست را جویا شدیم اما کسی پاسخگو نبود اما آنطور که مشخص است، دستگاه ورزش ساری از حذف نام شهروند خوشحال است و برای نابودی تنها سرمایه‌ی مرکز استان ابراز خوشحالی می‌کند. تیمی که دو دهه است باعث شادی مردم این شهر و استان است، باعث آزار رئیس دستگاه ورزش ساری است و امیدواریم مدیرکل جدید به صورت ویژه ضعف‌های ادارات ورزش و مخصوصا حواشی و مشکلات مرکز استان را مورد بررسی جدی قرار دهد تا شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.
قابل ذکر است؛ امروز خبر قرعه کشی لیگ برتر فوتسال کشور در درگاه اطلاع رسانی اداره ورزش ساری کار شده بود و در فضای مجازی نیز منتشر شده بود، اما بلافاصله در کمتر از ده دقیقه حذف گردید که این موضوع دلخوری شدید طرفداران فوتبالی از رئیس دستگاه ورزش ساری را همراه داشت.

انتظار می‌رود دستگاه های ورزش و هیات های ورزشی بدون غرض‌ورزی و بدون نگاه سیاسی امورات مربوطه را پیش ببرند تا ورزش اینگونه آلوده و آلت دست سیاسی بازی ها نشود.