نادری: اینجا هیچکس به فکر تیم ما نیست / آقایون مسئول به داد ما برسید!

مالک باشگاه شهدای ساری در خصوص مشکلات و حواشی پیش آمده در این تیم گفت : تیم ما در آستانه صعود است اما متاسفانه عدم حمایت مسئولین ساروی و تبعیض قائل شدن آنها باعث شد مربیان و کادرفنی و تمام بازیکنان‌مان اعتصاب کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مالک باشگاه شهدای ساری در خصوص مشکلات و حواشی پیش آمده در این تیم گفت : تیم ما در آستانه صعود است اما متاسفانه عدم حمایت مسئولین ساروی و تبعیض قائل شدن آنها باعث شد مربیان و کادرفنی و تمام بازیکنان‌مان اعتصاب کنند.

مهدی نادری مالک تیم فوتبال شهدای ساری از وضعیت خطرناک و بد این تیم گفت و ادامه داد : تیم ما به دلایلی که اعلام شد متاسفانه در بازی هفته گذشته شرکت نکرد و اگر یک بازی دیگر را حاضر نشویم به لیگ استان سقوط خواهیم کرد در حالی که ما هنوز امیدوار به صعود هستیم اما کسی به فکر ما نیسک.

وی خواستار ورود جدی مسئولین ساروی به این ماجرا شد و گفت : از هیات فوتبال استان و شهر ساری، اداره کل ورزش و اداره ورزش ساری و تمامی مسئولین تقاضا دارم به داد تیم ما برسند تا دلخوری های پیش آمده بین کادرفنی و بازیکنان مان برطرف شد و با حمایت های لازم بتوانیم در دو بازی باقی مانده حضور پیدا کنیم و جزو تیم های صعود کننده باشیم.