اوبامیانگ برای تمدید قرارداد با آرسنال به توافق رسید

مهاجم گلزن آرسنال برای تمدید قرارداد خود با این تیم به توافق رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که زمزمه هایی مبنی بر رفتن پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال شنیده می شود، آرتتا بعد از قهرمانی در جام حذفی از مدیران آرسنال درخواست کرده بود هر چه سریع تر نسبت به تمدید قرارداد با این بازیکن وارد عمل شوند.

این بازیکن قرار است قرارداد خود را با آرسنال ۳ سال به ارزش هفته ای ۲۵۰ هزار پوند تمدید کند. قرار است در هفته جاری قرارداد توسط او امضا شود و اوبامیانگ برای ۳ سال دیگر در لندن باقی بماند.

عملکرد درخشان او در فصل جاری لیگ برتر باعث شد تا خیلی از تیم ها از جمله بارسلونا برای به خدمت گرفتن او وارد عمل شوند ولی سران آرسنال به هیچ وجه حاضر به فروش مهاجم خود نیستند و آرتتا نیز برای فصل جدید روی او حساب باز کرده است.

توپچی های لندنی تاکنون توانسته اند ویلیان بازیکن سابق چلسی را نیز به خدمت بگیرند انتقالی که گفته می شود باعث رفتن نیکولاس په په از جمع تیم قرمزپوش لندنی می شود.

اعضای تیم فوتبال آرسنال خودشان را برای بازی با لیورپول در جام خیریه آماده می کنند و مایکل آرتتا امیدوار است بتواند در این دیدار اوبامیانگ را در خط حمله خود داشته باشد تا دومین جام خود را نیز در مربیگری در کمتر از یک ماه به دست بیاورد.