محمد امین رضایی : فکری تحول خوبی ایجاد کرد/از هواداران انرژی می گیرم

این روزها چشم های شمال به تنها تیم لیگ برتری اش امید بسته، یکه تازی نساجی حال فوتبال مازندران را با وجود سکون کرونا خوب کرده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این روزها چشم های شمال به تنها تیم لیگ برتری اش امید بسته، یکه تازی نساجی حال فوتبال مازندران را با وجود سکون کرونا خوب کرده است.
مازندرانی که طلایه دار بیشتر رشته های ورزشی تا به امروز در کشور بوده، بعد از سالها توانسته افسار فوتبال را نیز در دست بگیرد و شهید وطنی را شاهد توقف قهرمان لیگ کند و ان را بعد از ۱۰ پیروزی پیاپی متوقف کند.
استانی که خود بازیکن صادر می کند حالا جوانه های نساجی است که درختی تنومند را نوید می دهد، نساجی که سالهاست بازیکنان شاخصی چون علی علیپور، محمد عباس زاده و مرحوم هادی نوروزی را به جامعه فوتبال ایران تزریق کرده است.

محمد امین رضایی در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت با اشاره به ورود محمود فکری به تیم نساجی گفت: از زمانی که وارد تیم شده است، تحول بزرگی ایجاد کرده است، تمرینان و بازی ها منظم برگزار می شود و بازیکنان سر ساعت حضور دارند.

وی از روند بازی ها ابراز خوشحالی کرد و افزود: با وچود اینکه این فصل مصدوم زیاد داشتیم که یک نفر آن خودم بود، اما جایگزین ها بخوبی انجام شد، روح الله باقری جعفری به خوبی عمل کردند.

وی در خصوص سرمربی جویباری تیم نساجی گفت:از پنج سال پیش با محمودفکری وارد نساجی شدم، فردی بسیار منظم و دقیق است که توانسته بخوبی همدلی خاصی ایجاد کند و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند.
رضایی لبخند هوادران را مهم ترین چیز دانست و خاطرنشان کرد:در این وضعیت کرونا که مرد در خانه هستند، خوشحالیم با پیروزی هایمان بتوانیم بخندی بر لبانش بنشانیم.
وی حضور تماشگران را در بازی موثر خواند و افزود: هوادران به بازیکنان انرژی می دهند، با نبود هوادار بازی کسل برگزار می شود، امیدوارم به زودی ویروس کرونا نابود شود تا بتوانیم به بازی های پر شور ادامه دهیم.