حسین زادگان : نقش حاکمیت و خانواده ها در تسهیل ازدواج جوانان اهمیت دارد

حاج حبیب حسین زادگان به مناسبت هفته ازدواج در برنامه زنده تلویزیونی افق روشن شبکه تبرستان حضور یافت و درباره اقدامات و برنامه های دستگاه ورزش و جوانان در این زمینه توضیحاتی را برای مخاطبان ارائه کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مناسبت هفته ازدواج در برنامه افق روشن حضور یافت و پاسخگوی سئوالات در این زمینه بود.
وی درباره چهار برنامه مهمی که دستگاه ورزش و جوانان در موضوع ازدواج پیگیری می‌کند گفت :

-اقدامات اثربخش در بحث تسهیل و رفع موانع ازدواج
-فرهنگ سازی
-ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار
-آگاه سازی جوانان و خانواده ها در موضوع ازدواج از اولویت های برنامه ریزی شده در این زمینه هستند.
وی نقش حاکمیت و خانواده ها را در موضوع ازدواج قابل توجه دانست و گفت: افزایش مراکز مشاوره جوانان در اولویت های اقدامات اجرایی است و مراکز مشاوره در شهرستان های مختلف مازندران آمادگی ارائه مشاوره رایگان قبل از ازدواج به جوانان دارند.
حسین زادگان وضعیت ازدواج جوانان در استان را امیدوارکننده خواند و گفت :البته موانع و مشکلات برای این امر اعتقادی و مقدس وجود دارد که از همه ۲۳ دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان انتظار می رود که برای کمک به جوانان پای کار باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان، نقش خیرین ازدواج در کمک به جوانان را پر اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به وجود مشکلاتی مانند اشتغال، مسکن، جهیزیه، تشریفات عروسی و…. خانواده ها نیز شرایط تسهیل ازدواج آسان را فراهم نمایند.