هدایتی: فدراسیون کشتی فرافکنی می‌کند/ گفتم رای نمی‌دهم و مرا برداشتند

رئیس سابق هیأت کشتی گیلان گفت: باید بعد از استعفای رئیس سابق فدراسیون، سازمان بازرسی ورود کند؛ نه اینکه رئیس فدراسیون فعلی فقط درباره او فرافکنی کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نقی هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بدهی‌های فدراسیون کشتی و حواشی پیش آمده در رابطه با عدد دقیق این بدهی‌ها، اظهار داشت: در فدراسیون بیلان کاری وجود دارد. خادم یک آکادمی ساخته است که بیش از ۹۰ میلیارد هزینه کرده است. کسی که این میزان هزینه کرده، ۶۰ میلیارد هم بدهی داشته باشد، نباید رسانه‌ای شود. باید بعد از استعفای رئیس سابق فدراسیون، سازمان بازرسی ورود کند؛ نه اینکه رئیس فدراسیون فعلی فقط درباره او فرافکنی کند.

وی افزود: حسابرسی‌ها در فدراسیون مشکل دارد. گفته‌اند ۳۷ میلیارد اسپانسر آورده‌اند؛ در صورتی که به دلیل شیوع کرونا هیچ مسابقه‌ای، اردویی و اعزامی برگزار نشده است. کدام اسپانسر پیدا شده که بدون بهره‌برداری، تبلیغات محیطی و … هزینه کند؟ تا جایی که اطلاع دارم، بدهی‌ها همان است که بنی‌تمیم گفت. او بعد از خادم ۸ ماه رئیس فدراسیون بود و قطعا این چیزها را خوب می‌داند.

رئیس هیأت کشتی گیلان در رابطه با عملکرد خادم در فدراسیون خاطر نشان ساخت: چند وقت است با او در تماس نیستم و ارتباطی ندارم. خادم همیشه در مسابقات حضور فعال داشت. او از ۶ صبح تا ۱۱ شب در فدراسیون بود و کارها را پیش می‌برد. در ۸ سال حضورش در فدراسیون، اگر هیچ کاری هم نکرد، یک آکادمی ساخت که در خاورمیانه تک است.

وی تأکید کرد: رئیس فدراسیون فقط در مورد خادم و اسپانسر سابق که این آکادمی را ساخته، بد می‌گوید. حالا با این اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد، ساختمان را تحویل نمی‌دهند. نمی‌دانم آنهایی که این آکادمی را ساخته‌اند مگر به فدراسیون بدهکار بودند که این همه باید هزینه کنند و حالا ساختمان را به کسی تحویل دهد که هر روز آنها را زیر سوال می‌برد. من این مجموعه را سه بار دیده‌ام و یکی از بناهای خوبی است که برای کشتی ساخته شده است.

هدایتی عنوان کرد: خادم احترام ویژه‌ای برای اعضای مجمع قائل بود؛ نه اینکه ما رأی دادیم و ما را عوض کردند. از او بپرسید چرا رئیس هیأت گیلان را تغییر داد؟ من در امتیازدهی فدراسیون، نهم کشور بودم و مرا از این سمت برداشتند. این رفتار به دور از منش پهلوانی است. او سه بار به گیلان آمد و من هر سه بار به او گفتم به بنی‌تمیم قول داده‌ام نمی‌توانم به کس دیگری رأی دهم. من را پیش خیلی‌ها بردند و درخواست کردند که به دبیر رأی دهم و باز هم تکرار کردم نمی‌توانم زیر قولم بزنم. ایشان از همان زمان ناراحت شدند و به دل گرفتند ولی در مرحله دوم، ما ۱۱ نفر بودیم و مشورت کردیم و به دبیر رأی دادیم. اگر به نصیرزاده رأی می‌دادیم، حتماً رأی می‌آورد. حالا دبیر هر ۱۱ نفر ما را از کار برداشت. نمی‌شود کینه‌ای رفتار کرد.

وی در رابطه با بودجه استان‌ها تصریح کرد: وقتی می‌خواستند رأی بگیرند، می‌گفتند گیلان خانه کشتی ندارد و من می‌سازم. می‌گفتند هر وقت احساس بی‌پولی کردید، به حساب‌تان پول واریز می‌کنم. قرار بود بعد از انتخاب شدن به تمام استان‌ها سرکشی کنند که تا کنون هیچ استانی نرفته و فقط دبیر فدراسیون را می‌فرستند.