برگزاری مسابقات سوارکاری به صورت استاندارد اولویت اول ماست

برگزاری مسابقات سوارکاری به صورت استاندارد و رسمی اولویت اول ما می باشد و در همین راستا از اساتید، مربیان و داوران رسمی فدراسیون استفاده می کنیم تا به بهترین شکل ممکن این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عرفان آسیایی رییس هیات سوارکاری آمل درباره برگزاری چهارمین مسابقه سوارکاری شهرستان که در باشگاه سوارکاری کاسپین برگزار شد،اظهار داشت: برگزاری مسابقات سوارکاری به صورت استاندارد و رسمی اولویت اول ما می باشد و در همین راستا از اساتید، مربیان و داوران رسمی فدراسیون استفاده می کنیم تا به بهترین شکل ممکن این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: تعداد شرکت کننده ها در این مسابقه نسبت به مسابقات قبلی تقریباً دو برابر شده است که جای بسی خوشحالی است و نشان می دهد هیات سوارکاری شهرستان آمل در مسیر درستی قدم برمی دارد.

آسیایی ادامه داد: برای شرکت در مسابقات رسمی سوارکاری ابتدا سوارکاران باید رده های خود را پر کنند که به همین خاطر مسابقات را پشت سر هم در بازه های زمانی کوتاه برگزار می کنیم تا این امر هر چه زودتر محقق شود و بتوانیم یک تیم خوب و منسجم از شهرستان آمل را روانه مسابقات مختلف کنیم.

وی تصریح کرد: حضور اساتید و افراد فنی شاخص مثل استاد وجدانی، سهرابی ، جاوید و مابقی اساتید در هیئت سوارکاری آمل باعث شده است تا کارها با روند بسیار خوبی رو به جلو برود و انشالله در آینده شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهرستان آمل در رشته ورزشی سوارکاری خواهیم بود.

رییس جوان هیات سوارکاری شهرستان آمل بیان کرد: حمایت ها و دلگرمی های اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل و همچنین هیات سوارکاری استان مازندران هم ، مزیدی بر علت شد تا بتوانیم مسابقات را با انسجام بهتر و دغدغه کمتر برگزار کنیم .

آسیایی افزود: رسانه ها همیشه در کنار هیات سوارکاری حضور داشتند و نقش بسیار مهمی در معرفی هیات، اطلاع رسانی مسابقات، حضور تماشاچیان و سوارکاران و مابقی مسائل ایفا کردند و قطعا بدون حضور رسانه ها وعدم اطلاع رسانی آنها قطعا کارها خیلی سخت و دشوار می شد.

وی تاکید کرد: با توجه به مسابقات رسمی که در حال برگزاری است و همچنین امکاناتی که در شهرستان آمل برای سوارکاران و همین طور کسانی که به سوارکاری علاقه دارند، وجود دارد ولی به صورت غیر رسمی و غیر آکادمیک فعالیت می کنند، دعوت می کنیم به باشگاه مراجعه کنند و از امکاناتی موجود به منظور آموزش و حضور در مسابقات برای پر کردن رده های خود استفاده کنند، چرا که این موضوع هم به نفع سوارکار و هم به نفع شهرستان آمل و استان مازندران می باشد.

رییس هیات سوارکاری آمل در پایان گفت: در چهارمین دوره مسابقات سوارکاری شهرستان آمل ۴۰ سوارکار در ۳ رده مبتدی(۹۰ سانتیمتر)، تمرینی و پونی تمرینی شرکت کردند و در پایان ۱۱ سوارکار توانستند بدون خطا این مسابقات را پشت سر گذاشته و ثبت رده شوند.

گفتنی است در این مسابقه استاد علی قورچیان رئیس کمیته هنرهای رزمی سواره فدراسیون سوارکاری، استاد رضایی پیشکسوت سوارکاری ، ابوالفضل محمدزاده قهرمان سوارکاری کشور، رامین شفیعی طراح مسیر سطح ۴ بین المللی و عضو کمیته پرش فدراسیون آسیا، علی کریمی فیروزجایی رییس هیات سوارکاری استان تهران و … حضور داشتند.