تغییر در راس اداره ورزش‌وجوانان بابل با چاشنی سیاست

لیلا عرب‌ فیروزجایی به عنوان سرپرست اداره ورزش‌وجوانان شهرستان بابل معارفه شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز لیلا عرب‌ فیروزجایی به عنوان سرپرست اداره ورزش‌وجوانان شهرستان بابل معارفه شد.

حبیب الله امیرنیا شوب که از ۲۳ بهمن ۹۵ برای بار دوم مدیریت ورزش‌وجوانان بابل را بر عهده گرفته بود و روزهای بسیار خوبی را برای ورزشی های بابل ساخت اکنون با دستورات سیاسی یک نماینده و فشارهای سیاسی او به مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از سمتش کنار رفت.

حبیب الله امیرنیا که چند روز پیش توسط حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان نامه تمدید ماموریتش به دستش رسیده بود امروز با خبر معارفه رئیس جدید شوکه شد و حتی در جلسه تودیع خود و معارفه معاونش شرکت نکرد.

حبیب الله امیرنیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در نامه‌ای به آموزش‌وپرورش درخواست تمدید یک‌ساله ماموریت در اداره ورزش‌وجوانان را برای من ارسال کرده بود اما پیش از تعیین تکلیف این درخواست، خبر تغییر مدیر اعلام شد.

وی در ادامه افزود:جابجایی من بافشار یکی از نمایندگان بابل به وزارت ورزش و با دستور ویژه یکی از معاونین وزارت ورزش به حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران انجام شد.

امیرنیا در پایان خاطرنشان کرد:آقایان فکر کردند که ماموریت ۵ ساله امیرنیا در بابل تمام شده است درصورتی که چنین چیزی صحت ندارد و متاسفم برای ورزش کشور که با دخالت سیاست در آن روح پاک ورزش لکه دار شد.