به بهانه شكست سنگين خونه به خونه/ آیا میثاقیان در پی ایجاد تیمي تهاجمی مبتنی بر مالکیت توپ است؟

باشگاه دسته اولی خونه به خونه با مربی نام آشنای خود در هفته دوازدهم با شکست سنگینی روبرو شد.   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛ اکبر میثاقیان مربی نام آشنای تیم خونه به خونه بی پرواتر از گذشته تیم خود را روانه میدان می کند و به نوعی میل به تهاجم بیشتری در این […]

khoonehباشگاه دسته اولی خونه به خونه با مربی نام آشنای خود در هفته دوازدهم با شکست سنگینی روبرو شد.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛ اکبر میثاقیان مربی نام آشنای تیم خونه به خونه بی پرواتر از گذشته تیم خود را روانه میدان می کند و به نوعی میل به تهاجم بیشتری در این تیم مشاهده شده است که البته با افت تقریبا تمامی بازیکنانش در فصل جدید،تجربه ناموفقی برای سرمربی معمولا محافظه کار رقم زده است.

اما آیا میثاقیان در پی ایجاد یک تیم تهاجمی مبتنی بر مالکیت توپ است؟

با نگاهی به دو بازی اخیر تیم خونه به خونه،بازی هفته گذشته در مقابل فولاد یزد در بابل بازی تهاجمی با میل به مالکیت بیشتر توپ را کاملا مشاهده نمودیم که این روند در بازی مقابل آلومینیوم اراک نیز ادامه یافت و این رویکرد به یک امتیاز از ۶ امتیاز ممکن منجر شد.

دریافت کردن ۵ گل در دو دیدار آخر گواه این ادعاست که تیم اکبر میثاقیان همیشه محافظه کار، بی پروا و هجومی برای صید امتیاز بازی کرد.

اما با نگاهی به ۱۰ هفته اولیه به استثنای دو هفته اول که تازه تیم شکل گرفته بود و عدم هماهنگی وجود داشت در ۸ بازی دریافت ۴ گل و یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ نشان داده که مالکیت توپ و هجوم همچون همه ی تیمهایی که اکبر میثاقیان در آن مربیگری می کند معنایی نداشته و فقط نتیجه ارزش دارد که دیدیم نتیجه هم حاصل شد و از ۸ بازی ۱۹ امتیاز گرفت و نشان داد رویکرد محافظه کارانه خود و در سبکی که خود یکی از تئوریسین های آن بوده است دوران اوج خواهد داشت.

با نتیجه هفته دوازدهم،اکبر میثاقیان باید فکری به حال تیمش خصوصا توانایی بدنی بچه ها بکند در غیر اینصورت مطمئنا مدیران تیم تمهیداتی خواهند اندیشید.

امید است خونه به خونه که با باخت امروز همچنان از مدعیان صعود است تاکتیک اوجگیری خود را بشناسد،که در این راه دستياران اکبر میثاقیان میتوانند و بایستی به او کمک کرده و مشاوره دهند.

به اميد موفقيت هر دو نماينده استان مازندران در ليگ دسته يك فوتبال كشور