تصاویر دیدار نود ارومیه و رایکا بابل در لیگ دسته یک فوتبال کشور

؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته چهارم این مسابقات، دو تیم نود ارومیه و رایکا بابل از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم رفتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته چهارم این مسابقات، دو تیم نود ارومیه و رایکا بابل از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف هم رفتند.

سه امتیاز این بازی که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، با حملات تیم نود ارومیه آغاز شد و در دقیقه ۱۲ نیز این تیم موفق شد توسط علیرضا قاسمی به گل دست یابد. پس از این گل، بازیکنان رایکا چندین بار در محوطه جریمه نود حضور یافتند و موقعیت‌هایی نیز خلق کردند اما در نهایت فایده‌ای نداشت و نیمه اول بازی بانتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

نیمه دوم اما رایکا از همان ابتدا بازی را در دست گرفت و درحالی‌که محمدجواد محمدی مهاجم رایکا در محوطه جریمه حریف تک به تک شده بود، با برخوردی آرام با گلر حریف سبب شد تا داور با رفتاری احساسی کارت زرد دوم وی را بدهد و از دقیقه ۶۰ رایکا ۱۰ نفره بازی را ادامه دهد.

درحالی‌که بازیکنان نود ارومیه در چندین صحنه اقدام به وقت کشی کردند، داور مسابقه به سمت نیمکت رایکا رفت و مهدی چرچیان سرپرست تیم را اخراج کرد و در مقابل نیز وحید بیاتلو را با کارت زرد اخطار داد تا تبعیض بیش از پیش در این بازی به نمایش درآید. در ادامه اما بازیکنان رایکا چند بار از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کردند که شوت‌های بازیکنان تیم توسط گلر حریف مهار شد و در پایان بازی با همان نتیجه به سود نود ارومیه خاتمه یافت.