رحمان رئوفی : میزبانی چالوسی ها در سطح کلاس آسیایی بود

گفتگوی اختصاصی مازند اسپرت با کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی و رئیس کمیته والیبال ساحلی استان مازندران را در ادامه می خوانید .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رحمان رئوفی اهل گنبد و کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران به مازند اسپرت گفت:تور ازاد کاپ والیبال ساحلی جام خزر که برای اولین بار در شهرستان چالوس امسال برگزار شد خیلی منظم بود و مکان مناسبی انتخاب کردند، می‌توان بازی های بیشتری را در این شهر انجام داد، چون ساحل فوق العاده زیبایی دارد و من اولین بار است که به این شهرستان آمدم، و میزبانی در سطح کلاس آسیایی بود.

رئوفی در بخش دیگر گفت: دوتا از تیم های بسیار خوب ایران به بازی ها امده اند که در تور قبلی که ده روز پیش در کلاچای برگزار شد مقام های دوم و سوم را کسب کردند، حضور چند تیم از استان گیلان، که تیم های خوبی هستند اقای عباس پورعسگری و اقای صابر هوشمند و از مازندران هم تیم جوانی امده بود که هجده سال داشتند و بازی خوبی ارایه دادند و برای دومین بار بود که در چنین مسابقاتی شرکت کردند. سطح مسابقات خوب بود. وی گفت چالوس می‌تواند میزبان بازی های آسیایی هم باشد، من حتی در شهرهای مانند تایلند دیده ام که ساحل هم ندارند و کنار پارک با شن زمین مصنوعی درست میکنند.و تور های جهانی برگزار میکنند این شهرستان که ساحلی بسیار خوب دارد و حتی گردشگران هم میتوانند از بازی لذت ببرند.صد در صد چالوس این پتانسیل را دارد.

 کاپیتان تیم ملی خبر داد: جمعه فردا عازم جزیره زیبای کیش هستم تا جهت حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی برای مسابقات انتخابی المپیک فاز اول ان که در مالدیو برگزار می‌شود خودم را مهیا مسابقات کنم. رئوفی در پایان از مسئولین هیات والیبال استان مازندران و شهرستان چالوس به ویژه از شهردار کاربلد و مردم شهر چالوس تقدیر و تشکر کرد.

مهدی احمدی مسئول کمیته ساحلی هیات والیبال استان مازندران به مازند اسپرت گفت: یازده تیم در این دوره از مسابقات حضور داشتند که هر یازده تیم مدعی کسب مقام قهرمانی و از بازيکنان ملی پوش استفاده میکردند، والیبالیست های در همه سطح از مسابقات جهانی، جوانان، نوجوانان و حتی بزرگسالان در این تورنمنت هم شرکت داشتند.

وی عنوان داشت: ملی پوشانی چون عباس پورعسگری از استان مازندران، صابر هوشمنداز استان، رئوفی از استان گلستان و میرزا علی حضور داشتند که سطح بسیار بالایی دارند. وی سطح بازی ها را بسیار عالی دانست و گفت، چالوس به نحو احسنت این مسابقات را در حد تور تک ستاره جهانی برگزار کرد، تمامی استاندارد ها و معیار های مد نظر مان در این مسابقات براورده و نیاز هایی که وجود داشت مهیا شد و میزبانی بسیار خوبی را مشاهده کردیم. این بستر اماده برای مسابقات و تور های جهانی هم حتی است، نکته جالب در مورد تورنمنت فوق این بوده که مسابقات را با نام کاپ خزر برگزار کردیم، اولین سال برگزاری مسابقات بوده و ما این قول را به دوست داران والیبال مازندران میدهیم که تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم تا کاپ خزر را در تقویم ورزشی والیبال مازندران و اداره کل ورزش بگنجانیم.

مهدی احمدی در پایان صحبت های خود به مازند اسپرت اشاره داشت : اگر جشنواره پر طرفدار #جتسا هر ساله در چالوس برگزار شود ما این مسابقات را در این شهر با سطح خیلی بالاتر هم برگزار خواهیم کرد و از شهردار و هیات والیبال شهرستان چالوس بابت میزبانی شایسته شان قدردانی مینمایم.