دشت نخستین امتیاز نساجی / تساوی گل‌گهر و نساجی در نخستین دیدار

نساجی در نخستین دیدار خود در لیگ نوزدهم توانست یک امتیاز خارج از خانه را از آن خود کند و چشم به روزهای آینده بدوزد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۴۵ امشب نخستین دیدار خود در لیگ نوزدهم را آغاز کردند.

*ترکیب تیم گل‌گهر سیرجان

میلاد فراهانی، سیدعبدالله حسینی، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، مهدی عبدی، پیمان رنجبری، علی قربان‌خانی، پیمان نامور، حسام پورهاشم، یوسف وکیا و کوین جانسون

*ترکیب تیم نساجی مازندران

محمد امین رضایی، حسن جعفری، رضا علیاری، حامد شیری مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، سید محمد میری، محمد مهدی نظری، علی شجاعی، رضا دهقانی و رحمان جعفری

*گل

دقیقه ۳۶، گل به خودی مهرداد عبدی(بازیکن تیم گل‌گهر)

دقیقه ۳۸، سید علیرضا ابراهیمی برای گل‌گهر

 

*خلاصه بازی

دو تیم گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران در نخستین گام به دیدار هم رفتند تا یکی از چهار بازی امشب را برگزار کنند.

شاگردان رضا مهاجری از ابتدا توپ و میدان را در دست گرفتند و فشارهای وارد شده بر روی دروازه حریف سبب شد تا مهرداد عبدی بازیکن فصل گذشته نساجی در دقیقه ۳۶ گل به‌خودی را به نفع نساجی به ثمر برساند ولی این برتری چندان دوام نیاورد و علیرضا ابراهیمی دو دقیقه بعد توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

تیم میزبان از تک موقعیت خود بهره کافی را برد و توانست گل تساوی خود را وارد دروازه ببرهای شهر خسته کند و بازی با تساوی یک بر یک در نیمه نخست به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم هم با برتری تیم نساجی دنبال شد و بعد از ورود محمد عباس‌زاده  در دقیقه ۸۳، گلی به ثمر رساند که آفساید اعلام شد.

به گزارش فارس، نساجی در نخستین دیدار خود در لیگ نوزدهم توانست یک امتیاز خارج از خانه را از آن خود کند و چشم به روزهای آینده بدوزد.