دیدار مدیریت و خبرنگاران مازنداسپرت با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

ظهر روز دوشنبه ۲۸ مرداد، مدیر و جمعی از خبرنگاران و عکاسان پایگاه خبری #مازنداسپرت به همراه نقی مهدوی، جابر صادق زاده و روح الله طورسوادکوهی با حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران بعد از بازگشت از سفر حج دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ظهر روز دوشنبه ۲۸ مرداد، مدیر و جمعی از خبرنگاران و عکاسان پایگاه خبری #مازنداسپرت به همراه نقی مهدوی، جابر صادق زاده و روح الله طورسوادکوهی با حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران بعد از بازگشت از سفر حج دیدار و به گفتگو پرداختند.

در این دیدار مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران از پیگیری های خودش در خصوص ورزش مازندران در سفر حج گفت و بیان داشت : از طریق سایت ها و خبرگزاری ها پیگیر ورزش استان بودم و برای اطلاع از آخرین خبرهای ورزش، رسانه ها را رصد می کردم.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکلات باشگاه های نساجی و نماینده بابل، گفت : خوشحالیم که با پیگیری های شخص استاندار و اداره کل ورزش و جوانان کارهای بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به پایان رسیده و این استادیوم به تایید مسئولین سازمان رسیده است تا نساجی میزبان خوبی از بازی های لیگ برتر باشد .

حسین زادگان ادامه داد : همچنین از اینکه سهمیه فوتبال در بابل حفظ شده است بسیار خوشحالیم و امیدواریم نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل موفق ظاهر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از پیگیری ها برای خرید امتیاز تیم فوتبال در ساری گفت و بیان داشت : همانطور که قبلا وعده اش را داده بودیم به دنبال امتیازی برای فوتبال در شهر ساری هستیم و با یکی دو استان هم در این خصوص صحبت شده و حتی مراحل خرید از یک استان انجام شده بود اما با مشکل خروج از استان مواجه شدیم و برای همین پیگیر هستیم تا از استانی دیگر سهیمه ای برای شهر ساری خریداری کنیم .

وی ادامه داد : در خصوص مدیریت و کارد فنی این تیم تصمیمات خوبی اتخاذ خواهد شد تا اتفاقات خوبی هم برای فوتبال در شهر ساری رقم بخورد.

این مسئول در پایان از افتتاح استادیوم شهر نوشهر گفت و افزود : پروژه استادیوم شهدای نوشهر هم در این هفته اففتاح خواهد شد و فوتبال دوستان نوشهری هم در غرب استان دارای یکی از بهترین استادیوم های ورزشی خواهند شد.